«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
رفع مشکل بسته شدن بازی و اجرا نشدن در گیم میکر استادیو :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

بعضی اوقات می بینیم بازی مشکلی نداره و F5 می زنم یا Run می کنیم و می نویسه compile Finished  و خطایی نمیده اما به محیط اجرایی نمیره.

مثلا این خطا رو میده :

"C:\Users\user1\AppData\Roaming\GameMaker-Studio-Early-Access\GMAssetCompiler.exe" /c /m=win  /config="Default" /tg="C:\Windows\Temp\gm_ttt_76211\TextureGroups.txt" /to="C:\Windows\Temp\gm_ttt_76211\TextureOptions.txt" /obob=True /obpp=False /obru=True /obes=False /cvm /tp=2048 /mv=1 /iv=0 /rv=0 /bv=827 /gn="myGame" "C:\Windows\Temp\gm_ttt_76211\myGame.exe"

Asset Compile finished: 11:42:20 PM
Compile finished: 11:42:20 PM


یک دلیل:
مسیر کامپایلر عوض شده یا ممکنه ورژن های گوناگون نصب کرده باشید و قاطی کرده باشه.

به خطا نگاه کنید:
مسیر "C:\Users\user1\AppData\Roaming\GameMaker-Studio-Early-Access\GMAssetCompiler.exe" رو نشون میده.

بررسی کنید مسیر وجود داره یا خیر.
من که نگاه کردم وجود نداشت ولی مسیر دیگه ای وجود داشت :
"C:\Users\user1\AppData\Roaming\GameMaker-Studio\GMAssetCompiler.exe"

-
راه مستقیمی نیافتم اما یک کلک یادتون میدم:

پوشه ی GameMaker-Studio رو که در مسیر "C:\Users\user1\AppData\Roaming\" بود کپی کردم توی همون مسیر اما نامشو به اونو تغییر دادم که توی خطا می بینیم و مسیر رو خودم ایجاد کردم.
"C:\Users\user1\AppData\Roaming\GameMaker-Studio-Early-Access\GMAssetCompiler.exe"
---
دیگه مشکلی نیست و از اجرا لذت ببرید:-*

یادتون نره user1 اسم کاربری من هست و شما برای اینکه اسم کاربری خودتون رو پیدا کنید کافیه توی منوی Run بنویسید appdata و ok بزنید تا مسیر باز بشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۸
مدیرکل

نظرات (۹)

سلام، میشه دقیق تر توضیح بدین؟
من مشکلم همینه اما نمیدونم چیکار کنم؟
لطفا کمکم کنید....کارم اظطراریه...
پاسخ:
سلام.
بیا سمت یونیتی 5
گیم میکر استادیو رو بنداز دور. آشغاله
سلام ببخشید واسه من می نویسه eror(-3)please run game marker:studio from inside steem و بعد وارد نمیشه
پاسخ:
gms رو بندازید دور
بیاید یونیتی کار کنید.
مدت ها هست می گم و کسی توجه نمی کنه.
گیم میکر اصلا استانداردهای جهانی رو رعایت نکرده.
پس بهتره کوچ کنید به سمت پر طرفدارترین گیم انجین دنیا یعنی یونیتی.
وقتی GameMaker Studio2 رو باز میکنم 1 دقیقه بعد خد به خد بدون هیچ ارروری میاد بیرون از برنامه
پاسخ:
گیم میکر/استادیو بنداز دور قدیمی هست.
بیا یونیتی نصب کن
تو کانال ما بیا بهت بگم 
@gameoverblog
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۷ برنامه نویس یونیتی
سلام لطفا اینقدر گیر ندین به یونیتی من خودم دارمش  ولی یاد ندارم بازی بسازم 
لطفا من تمام مشکلاتی که مطرح شده رو دارم کمککم کنید
پاسخ:
عزیز اگه منو نمیشناسی بیا تو promakers.ir بزن sajjad3011
سوالات گیم میکر رو جواب دادن اسونه ولی چون انجین گیم میکر /استادیو آشغال بود اومدیم یونیتی
نه فقط من بلکه خیلیا...
اینکه بیام به تو و امثال تو تازه کارا توضیح بدم یه کتاب باید مطلب بنویسم.
وقتی می گم بیا یونیتی یه چیز می دونم.... دیگه توضیح نمیدم...

ما هم یه چیزی میدونیم دیگه... آقا برای ساخت بازی 2بعدی گیم میکر استادیو بهتره اتفاقا از نظر من یونیتی تو بازی های 3dهم آشغاله آقا شما یه پست گذاشتی خودتم هی میگی آشغاله آشغاله من میخوام بدونم که چرا میپره بیرن بدون هیچ اروری اگه کسی میدونه بگه

من وقت گیم میکر 8 رو باز میکنم بعد از 2 ثانیه بسته میشه تازگی ه هم ویندوزم رو اکتیو کردم اگر کسی میدونه باید چیکر کنم لطفا بگه.ممنون

پاسخ:
سلام
گیم میکر ولش
یونیتی نصب کن

سلام من گیم میکر ۸ رو ریختم همه چیزش اوکیه فقط بازی ران نمیشه میگه اطلاعات دونده رو نمیتونه پیدا کنه الان تمام این کارا رو هم کردم دیگه چی کار میتونم بکنم 

پاسخ:
گیم میکر بنداز دور قدیمیه
یونیتی نصب کن.
یونیتی 5 فعلا کار کن
جدیداش ممکنه رو بعضی سیستما اجرا نشه
بیا کانالمون عضو باش بیا گروه های یونیتی رو میگیم
@gameoverblog
با تلگرام بیا

سلام گیم میکر به من پیام Errol creating stand - alone : cannot find valid runner data میده تمام راه ها رو امتحان کردم ولی بازی ران نمیشه دیگه راه حل دیگه ای نداره و من مجبورم گیم میکر بازی کنم میدونم قدیمیه ولی لطفا راه نماییم کنین 

پاسخ:
سلام فقط یونیتی معروف ترین موتور بازیسازی هست. گیم میکر قدیم کار می کردم انداختمش دور چون یونیتی خیلی راحت تر و قوی تره و خروجی بهتری داره
بیا تو کانال ما بهت بگم کدوم یونیتی دانلود کنی
09039739619
تلگرام اد کن

############################################################################################
ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object Obj_enemy:

camera_create_view() - must have at least 4 arguments
 at gml_Object_Obj_enemy_Step_0 (line 3) - if (instance_exists(Obj_player))
############################################################################################
gml_Object_Obj_enemy_Step_0 (line 3)


سلام مال من این خطا رو میده میشه کمک کنید

پاسخ:
داره میگه تابع camera_create_view باید حداقل چهار تا پارامتر یا مقدار ورودی داشته باشه.
گیم میکر استادیو رو خیلی وقته ول کردم. بندازش دور آشغاله. اصلا استاندارد نیست:|
الان 99 درصد مردم unity نصب کردن . بیا یونیتی کار کن که بترین موتور بازیسازی برای مبتدیا هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی