«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
بعضی اصطلاحات ریگ کردن Rigging یا استخوانبندی انوع کاراکتر در تری دی استادیو مکس 3ds max :: گیم اور

گیم اور


خصوصی نظر نذارید نمی تونیم جواب بدیم.

عضو کانال تلگرام ما بشید توش گروه هم می گیم

لینک کانال خصوصی گیم اور :

https://t.me/gameoverblog

پیوندهای روزانه
پیوندها

vertebrae=استخوان مهره
Quadrupeds =چهارپایان
biped=دو پا
marine=دریایی
alien=بیگانه
angel=فرشته
ape=میمون
centipede=هزارپا
lizard=مارمولک
mech=شاید به معنی مکانیکی باشه
panther=پلنگ
spider=عنکبوت

pelvis=لگن خاصره

spine=ستون فقرات

------------------------------------

اینم یه سری دیگه که از http://forum.p30world.com/showthread.php?t=70888 پیدا کردم :

انیماتیک:به نوعی نقشه ی فیلم است برای کمک در تصور چگونگی قرار گرفتن دوربین و کاراکتر ها و... . با استفاده از وسیله ها ی مختلف از جمله:عروسک , مدل سه بعدی , یا حتی روی کاغذ.
انیمیشن:به گرافیک متحرک گفته می شود .در حقیقت با نمایش سریع تصاویر مرتبط به هم (فریم)مغز آنها را به صورت یک حرکت پیوسته میبیند.
بلاکینگ:یا بلوکه کردن یک انیمیشن حدودی ساخته شده که نشان می دهد شحصیت ها و اشیا در صحنه کجا فرار می گیرند.(در یک نقطه معین در خط زمان)
فریم:یک تصویر در یک انیمیشن.
کی فریم یا فریم کلیدی:فریمی که آغاز,پایان یا ورود یک شخصیت یا شی را نشان می دهد
مدل:یک شی 3d که از چند وجهی ها(پلی گان) یا SPline ساخته شده
رندر:ساخت یک دو بعدی قابل ارایه از یک صحنه ی 3 بعدی با استفاده از اطلاعات موجود چون:ژئومتری(پوسته مدل) سطح و نور و ..
Rigging:پروسه ی اضافه کردن استخوان و کنترلر به مدل برای آماده سازی آن برای انیمیشن
TOON:شخصیت کارتونی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی