«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
حرکت پلیر در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

حرکت پلیر در یونیتی

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ
var speed : float = 6.0;
 var twiceSpeed : float = 10.0;
 var jumpSpeed : float = 8.0;
 var gravity : float = 20.0;
 var rotateSpeed : float = 3.0;
 
 private var moveDirection : Vector3 = Vector3.zero;
 
 function Update() {
     var controller : CharacterController = GetComponent(CharacterController);
     if (controller.isGrounded) {
         //Grounded, so recalculate
         //Move directly from axes
         moveDirection = Vector3(0, 0, Input.GetAxis("Vertical"));
         
         //Rotation Code
         transform.Rotate(0, Input.GetAxis("Horizontal") * rotateSpeed, 0);
         
         moveDirection = transform.TransformDirection(moveDirection);
         moveDirection *= speed;
         
         if (Input.GetButton ("Jump")) {
             moveDirection.y = jumpSpeed;
         }
         
         //Animation Code
         if (Input.GetKeyDown("w"))
         {
             animation.Play("Full Walk");
         }
         else if (Input.GetKeyUp("w"))
         {
             animation.Stop();
             animation.Play("Idle");
         }
     }
     
     //Apply Gravity
     moveDirection.y -= gravity * Time.deltaTime;
     
     //Move Controller
     controller.Move(moveDirection * Time.deltaTime);
 }


اینم یکی دیگه :

http://www.scottpetrovic.com/blog/2009/11/unity3d-3rd-person-basic-movementrotation-wsource/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی