«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
توپوگان یا topogun نرم افزار retopology و low polygon کردن(کم کردن حجم پولیگان ها) :: گیم اور

گیم اور


خصوصی نظر نذارید نمی تونیم جواب بدیم.

عضو کانال تلگرام ما بشید توش گروه هم می گیم

لینک کانال خصوصی گیم اور :

https://t.me/gameoverblog

پیوندهای روزانه
پیوندها
(نکته ی مهم: ما توصیه می کنیم به جای توپوگان،خودتان مدل را از صفر توی BLENDER بسازید. BLENDER یک ابزار عالی و کامل برای مدلسازی هست. شاید بلندر در RENDER ضعیف باشد و نیاز به سیستم قوی داشته باشید اما توی مدلسازی بلندر غولی هست واسه خودش و همچنین چون پلاگین zRemesher در زیبراش مانند انسان عقل ندارد ،بهتر است خودتان در بلندر کار کنید و همینطور توپوگان را هم توصیه نمی کنیم و فقط جنبه ی یادگیری دارد این مطلب)
به کمک نرم افزار TopoGun می توان حجاری یا Sculpting سه بعدی را انجام داد ، همچنین این نرم افزار قابلیت ایجاد و اعمال بافت ( Texture ) را در خود دارد .

برخی از قابلیت ها و امکانات این نرم افزار :


رابط کاربری ساده
برخورداری از مجموعه کاملی از امکانات Sculpt سه بعدی
برخورداری از امکان Morpher
وجود ده ها ابزار رسم
برخورداری از براش های مختلف با قابلیت سفارشی سازی آن ها
قابلیت همکاری با دیگر نرم افزارهای سه بعدی همچون 3Ds Max ، Maya و ZBrush
برخورداری از تمامی امکانات رایج در زمینه ایجاد و کارکردن با بافت ها و یا همان Texture ها
سرعت بسیار بالا در زمینه رندر
پشتیبانی از تکنولوژی Multithreading در پردازش و کار با ابزارها
امکان کار با عظیم ترین مدلهای سه بعدی با جزئیات بسیار فراوان
و . . .

تصاویری ازا محیط نرم افزار و کارهای انجام شده توسط TopoGun :

دانلود رایگان نرم افزار TopoGun 2.0 Build 13647

دانلود رایگان نرم افزار TopoGun 2.0 Build 13647

دانلود رایگان نرم افزار TopoGun 2.0 Build 13647

دانلود رایگان نرم افزار TopoGun 2.0 Build 13647

دانلود رایگان نرم افزار TopoGun 2.0 Build 13647

دانلود رایگان نرم افزار TopoGun 2.0 Build 13647

 


=========
نکته :
توصیه ما به شما این هست که از همون اول با نرم افزارهای اصلی مثل blender و max و maya کار کنید و از همون اول low polygon بسازید مدلهاتونو و سپس subSurface بندازید که مدل کمی نرم بشه.
من خودم از توپوگان استفاده نمی کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی