«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
اموزش ریگ مدل اکسپورت شده ی makehuman در blender و سپس انتقال به یونیتی :: گیم اور

گیم اور


خصوصی نظر نذارید نمی تونیم جواب بدیم.

عضو کانال تلگرام ما بشید توش گروه هم می گیم

لینک کانال خصوصی گیم اور :

https://t.me/gameoverblog

پیوندهای روزانه
پیوندها

http://s5.picofile.com/file/8152662668/Rigify11.png

http://s5.picofile.com/file/8152665376/b...g.zip.html

سپس مدل ریگ شده ی حاوی انیمیشن راه رفتن رو  می برید و با ماوس می اندازید توی پروژه در یونیتی و بعدش توی صحنه یا hierarchy.

البته کامپوننت انیماتور (animator component)در یونیتی رو باید بلد باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۱
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی