دانلود فایل توسط یونیتی_دانلود یک فایل در یونیتی
چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ
gameover.blog.ir
دانلود فایل و ذخیره در محل پروژه توسط سیشارپ در یونیتی(روی اندروید هم ج میده) :
کد سیشارپ(دقت کنید اسم اسکریپت بذارید
NewBehaviourScript
) :using UnityEngine; using System.Collections; public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour { public string url = "http://sajjad3011.xzn.ir/sajjad3011.avi"; IEnumerator Start() { WWW www = new WWW(url); yield return www; //renderer.material.mainTexture = www.texture; //save downloaded File System.IO.File.WriteAllBytes("sajjad3011.avi", www.bytes); Debug.Log (Application.persistentDataPath); } }
نکته 1: لینک دانلود باید مستقیم باشه. نه اینکه مثل picofile ابتدا دکمه ی دانلود رو بزنیم و بعدش لینک دانلود بیاد.
نکته 2: بعضی اوقات با خطایی مثل این مواجه بشیم:
کد:
couldn't connect to host
یادتون نره طبق شکل Android رو انتخاب کرده و به قسمت Player settings رفته و در زیر شاخه ی Other settings گزینه ی write access رو روی SD Card(یا اجازه دسترسی کارت حافظه) قرار بدید.
گزینه bundle indentifier (شناسه کاربری) هم اسم اپلیکیشن شما بعد از نصب روی دستگاه اندروید هست.(مثال : com.gameover.test1 که گیم آور اسم شرکت و test1 اسم اپلیکیشن هست).