«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
آموزش حرفه ای شدن.چطور حرفه ای بشم؟ :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

آموزش حرفه ای شدن.چطور حرفه ای بشم؟

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

برای حرفه ای شدن باید زیاد سوال بپرسی و نذاری سوالاتت توی ذهنت بمونه
برای حرفه ای شدن نباید مطالب رو حفظ کنی همش بلکه اصول رو درک کنی و روش ها رو یاد بگیری
برای حرفه ای شدن باید دنبال صرفا ایجاد یک کار حرفه ای نباشی بلکه دنبال یادگیری تکنیک ایجاد یک کار حرفه ای باشی
برای حرفه ای شدن باید تنبلی نکنی و پول در بیاری تا امکانات حرفه ای شدن رو بتونی بخری یا از هدفت دور و بی انگیزه نشی
برای حرفه ای شدن باید چیزای ساده ای که بلدی رو بهش عمل کنی تا انگیزه درت ایجاد بشه
برای حرفه ای شدن باید هی واسه خودت سوال طرح کنی و دنبال سوالایی باشی که توی ذهنت میاد. مثال: چرا اون تونست با فتوشاپ کاراکتر بسازه من نتونستم.چرا اون تونست پول در بیاره من نتونستم.چرا اون وقتش رو هدر نمیده ولی من میدم.چرا اون برنامه ی منظمی داره ولی من ندارم.چرا من نمی تونم درست رندر بگیرم.کجای کار انیمیشن من ایراد داره.چرا هرچی تلاش می کنم به هدف نمی رسم.چرا من انگیزه ندارم؟ چرا از روی چیزایی که یاد می گیرم سطحی رد میشم؟ چرا من برنامه نویسیم ضعیف هست.چرا توی هوش مصنوعی من هیچی نمی دونم.اصلا من اینجام که چی بشه؟ آخرش چی میشه؟ چرا به جای اینکه جواب سوال بچه ها رو بدم بهشون ماهیگیری یاد ندم؟ چرا من آدم خودبینی هستم؟ چرا به دیگران یاد ندم؟ چرا نباید بزرگ بشم؟ چرا من نتونم دنیا رو تغییر بدم؟ چرا اصلا خودمو تغییر نمی دم؟ چرا با آدمای بی انگیزه همش هستم؟ چرا نباید رشد کنم؟ چرا من راه پیشرفت رو پیدا نکنم؟ چرا همش باید فقیر باشیم؟ مگه ما نمی تونیم ثروتمند بشیم؟ چرا فکر نکنم و ثروتمند نشم؟
چرا یه کارگر ساده خونه ی کلنگی میسازه؟
چرا یه مهندس(کسی که تا حدی هندسه ی کار خودشو بلده)فکر می کنه و برج میلادو میسازه؟
چرا اهدافی که دارم رو توی دفترم ننویسم ؟
چرا از چیزای جدیدی که یاد گرفتم داشت برداری نمی کنم؟
چرا اصلا آموخته هام رو به اشتراک نمی ذارم؟ مگه برای حرفه ای شدن نباید زکات دانش بدم؟
چرا من فکر می کنم آدم پوچی هستم و اسکریپت نویسیم ضعیفه؟
آیا من همیشه چوپان خواهم موند یا می تونم متخصص قلب بشم؟
برای اینکه من قوی بشم آیا نیازه حتما دانشگاه دولتی بخونم؟
آیا میشه کار کنم و پول جمع کنم بعدش میانبر بزنم هم دانشگاه آزاد بخونم هم کار کنم؟
چرا اون پسری که دست نداشت نشون داد که می تونه توی شنا اول شد؟
تکنیک اون یارو که توی دوی ماراتون تونست اندیشه ها رو تقویت کنه چی بود؟
تکنیک مایکل فلپز توی شنا چی بود؟
برسلی چرا برسلی شد؟
بیل گیتز چرا پولدار ترین هست؟
آیا من نمی تونم بهتر از استیو جابز یا کمی شبیهش باشم؟
آیا تا ابد باید بدبخت باشم؟
چرا خودمو دست کم می گیرم.
چرا فکر می کنم با یه ADSL ساده نمیشه حرفه ای شد؟
چرا نمی تونم یه شغل آسون ولی پولساز غیر از دزدی و مشاور املاک دست و پا کنم؟
چرا به آرزوهایی که توی سرم هست تحقق نبخشم؟ چون راهو نمی دونم.
چرا راهو پیدا نمی کنم.چون نمی پرسم و فکر می کنم همه چیزو باید تجربه کنم.
چرا با اینکه از دیگران می پرسم یاد نمی گیرم؟ چون جسارت تجربه کردن رو ندارم.
چرا اون فوتبالش خوبه؟ چون منم والیبالم خوبه
چرا من بسکتبالم بده؟ چون من وقتمو دارم میذارم واسه یه هدف دیگه.



چرا من نمی تونم از اون بهتر باشم؟ چون من نمی خوام از اون بهتر باشم من می خوام خودم باشم.
حالا که من خودم هستم آرامش دارم و ایمان دارم که با باور کردن خودم و اعتماد کردن به خودم می تونم راه جدیدی به سمت موفقیت باز کنم.

حالا که من خودمو شناختم دیگه غیرحرفه ای نیستم.

من به زودی قهرمان دنیا می شم و من در حیطه ی کار خودم یقین دارم که راه های حرفه ای شدن به سمتم باز میشه.

پس پیش به سوی حرفه ای شدن.... . پس پیش به سمت هدف... پس پیش به سمت پیداکردن ابزارهایی که من باهاشون راحت تر و سریع تر و بهتر به هدف می رسم.

من می تونم مثل آفتاب پرست تحت هر شرایطی خودمو وفق بدم.
پس پیش به سوی انعطاف پذیری.

تنبلی نکن زرنگ باش
توهم نزن سخت کار کن
خودبین نباش خواهان شادی دیگران هم باش


follow your dreams
رویاهایت را دنبال کن

think and be graceful
بیاندیش و ثروتمند باش


مطمئنم هدف رو پیدا خواهی کرد
مطمئنم موفق میشی


http://promakers.ir/showthread.php?tid=11626&pid=121622#pid121622

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی