«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
یونیتی(دو بعدی) : حرکت کاراکتر و چرخش دقیق به سمت جایی که کلیک کردیم_اسکریپت حرکت دو بعدی از نمای بالا :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

آموزش خوب متنی رو از دست ندید. حفظ نکنید بلکه فهم کنید کدها رو ... تحلیل کنید یاد می گیرید...

کاربرد این آموزش: خیلی کاربرد داره به ویژه بازی های اندرویدی. مثال : حرکت player به جایی که کلیک کردیم مثلا رفتن به سمت درب اگر روی درب کلیک کردیم.(البته تابع Slerp هم هست توی همون لینک آموزش توی پرومیکرز می تونید Slerp و transform رو بیاموزید)

-

http://cdn2.raywenderlich.com/wp-content/uploads/2014/01/zombie_circles.gif


آموزش فارسی:

http://promakers.ir/showthread.php?tid=10144&pid=109531#pid109531




منبع :
www.raywenderlich.com/61532/



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
مدیرکل

نظرات (۴)

ایمیلم رو تو این پیام گذاشتم  هرچه سریع تر بیا شروع کن فکر نمی کنم زمان زیادی ببره بازی واسه اندروید داره ساخته میشه و اگر قبول کنی کد نویسیش رو اون قسمت از سند طراحی که مربوط به مکانیک بازی هست رو واست می فرستم برآورد هزینه کن 20 درصد اول کار بهت پرداخت می کنم باقیش رو آخر کار کدایی که می خوام سادن فقط یکیش چالش بر انگیزه که بهت توضیح میدم
همین که پیام رو دیدی معطل نکن ایمیل بده شمارت رو
یا علی
پاسخ:
من وقت ندارم دوست گرامی
حیف شد عزیز، 100 هزار تومان حاضر بودم پرداخت کنم و مطمئنم در 2 یا 3 روز می تونستی کار رو بهم تحویل بدی.
یه هنمچین کدی در آرشیو نداری که کاراکتر با زدن کلیک چپ مثلا آبجکت کلید رو برداره و بعد تکسچر کلید گوشه ی تصویر نمایش داده بشه سپس زمانی که با کلید در رو باز کرد تکسچر نابود شه

پاسخ:
این که دیگه کاری نداره.می تونی hit بدی و تگ.اگه برخورد کرد یا در فاصله ی دلخواه بود parent اسلحه رو مساوی با player کن که هر جا player میره اسلحه هم باهاش بره و همچنین Rotation و Position اسلحه رو مساوی با چرخش و پوزیشن شی empty ای قرار بده که فرزند player هست و روی نوک دست player قرارش دادی.
اینم دو تا مدل برای تعویض (switch) اسلحه و برداشتن(pickup)اسلحه.

http://pastebin.com/7zmZS7ze
http://pastebin.com/TwpnNjdk

شما مشکلت اینه که فکر نمی کنی. باید کدها رو حفظ نکنی بلکه باید نمونه کد پیدا کنی و تحلیل کنی.

اگه بتونی مسئله رو با ذهنت حل کنی خیلی راحت می تونی کدها رو دستکاری کنی طبق چیزی که نیازت هست.

یه چند روز دیگه صبر کن کمی گرفتارم. توی وبلاگ آموزش فاصله ی بین دو گیم ابجکت رو گفتم.فقط فاصله بین player و اسلحه رو چک کن اگه کمتر از مثلا 50 یا عدد دلخواهت بود تفنگ رو فرزند player کن(یا فرزند نقطه ای که روی دست player هست و تفنگ باید اونجا باشه) و position رو هماهنگ کن باهاش و rotation (چرخش) تفنگ رو set کن روی زاویه ی دست که هم جهت بشه باهاش.
ممنونم دوست عزیز
منظوره من این بود ببین به سایت لرنینگ تی وی گفتم آقای محمود زاده درست کردن اما بازم اون چیزی که من می خوام نیست گفتم زمانی که آبجکت کلید رو مثلا بر میداره یک تکسچر گوشه ی تصوی ظاهر شه بعد زمانی که درب رو باهش باز می کنه تکسچر گوشه ی تصویر نابود شه و گفتم راه رفتن با کلیک چپ باشه و دویدن با دو بار کلیک چپ و زمانی که وارد تریگر آبجکت شد بازم با کلیک چپ روی آبجکت بتونه کلید رو برداره و درب رو هم با کلیک چپ روی تکسچر و سپس کلیک روی درب بتونه باز کنه
لینک رو ببین : 
http://learningtv.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/
لینک درست نیومد
به سایت learningtv.ir برید 
آموزش برداشت اشیا در بازی پست ابتدایی آموزش سایت هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی