«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
اسکریپت سوئیچ بین انیمیشن های پنجره ی Animator : :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

اسکریپت سوئیچ بین انیمیشن های پنجره ی Animator :

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ
منبع: gameover.blog.ir



//test.Csharp
//Switch between animations of Animator component by changing the condition variable 'state'
//Author:Sajjad3011

    using UnityEngine;
    using System.Collections;
    public class test : MonoBehaviour {
        int state = 0;
        public Animator animator1;
        void Start () {
        }    
        // Update is called once per frame
        void Update () {
            if (Input.GetKey (KeyCode.LeftArrow)) {
                state = 1;
                Debug.Log("left");
            }
            if (Input.GetKey (KeyCode.RightArrow)){
                state = 2;
                Debug.Log("right");
        }
            if (animator1 == null) {
                Debug.LogError("Animator is null!");
            } else {
                 animator1.SetInteger("state", state);
            }
    
        }
    }

//S3011 
در این اسکریپت متغیر animator1 رو به صورت Public تعریف کردیم تا بتونیم بعد از اختصاص این اسکریپت، توی پنجره inspector به صورت پارامتر ورودی تنظیم کنیم.

متغیر state از کامپوننت Animator رو با فشردن کلید چپ و راست روی 1 و 2 تنظیم می کنیم و توی پنجره ی ماشین حالت Animator هم شرط یا condition ای به نام state از نوع Integer تعریف می کنیم و روی فلشی که به سمت انیمیشن سمت راست می ره می گیم اگه state مساوی(Equal) بود به 1 و روی فلشی که به سمت انیمیشن دویدن به سمت چپ می ره می گیم اگه state مساوی(Equal) بود به 2 .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی