«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
تغییر شفافیت/آلفای اسپرایت در یونیتی 5 _ change sprite alpha in unity 5 کد سیشارپ csharp :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها
منبع:gameover.blog.ir
این کد سیشارپ رو بدید به هر اسپرایتی که می خواید(مثلا تک تک اسپرایت های player مثل دست و پا و .... . دقت کنید نباید به والد بدید و به تک تکشون باید بدید):
(با کلید R و A و G و B  مقدار Red و green و blue و alpha رو زیاد می کنید و نتیجه رو می بینید. رنک رو هم توی پارامتر color در inspector می تونید تنظیم کنید):
نظر یادتون نره:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class alpha : MonoBehaviour {
	
	public Color altColor = Color.black;
	public Renderer rend; 
	
	//I do not know why you need this?
	void Example() {         
		altColor.g = 0f;         
		altColor.r = 0f;        
		altColor.b = 0f;         
		altColor.a = 0f;     
	}      
	
	void Start ()
	{       
		//Call Example to set all color values to zero.
		Example();
		//Get the renderer of the object so we can access the color
		rend = GetComponent<Renderer>();
		//Set the initial color (0f,0f,0f,0f)
		rend.material.color = altColor;
	}      
	
	void Update() 
	{
		if (Input.GetKey (KeyCode.G)){  
			//Alter the color          
			altColor.g += 0.1f;
			//Assign the changed color to the material.
			rend.material.color = altColor;
		}
		if (Input.GetKey (KeyCode.R)){  
			//Alter the color           
			altColor.r += 0.1f;
			//Assign the changed color to the material. 
			rend.material.color = altColor;
		}
		if (Input.GetKey (KeyCode.B)){  
			//Alter the color            
			altColor.b += 0.1f;
			//Assign the changed color to the material. 
			rend.material.color = altColor;
		}
		if (Input.GetKey (KeyCode.A)){ 
			//Alter the color          
			altColor.a += 0.1f;
			//Assign the changed color to the material. 
			rend.material.color = altColor;
		}
	}         
}
منبع اصلی که از روش ویرایش هایی رو انجام دادیم:
http://answers.unity3d.com/questions/60453/fading-out-using-rendermaterialcolora-doesnt-work.html
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی