«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
نصب نشدن اپلیکشن یونیتی روی اندروید_رفع خطای application not installed android unity :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

منبع:gameover.blog.ir

در یونیتی 5 بعضی اوقات وقتی در پنجره ی build settings روی andoid  سوئیچ می کنیم و پروژه رو به apk بیلد می کنیم همچنان می بینیم روی گوشی نصب نمیشه(مثل گوشی huawei یا ....) و با خطایی مثل این مواجه میشیم:

application not installed android unity


برای رفع این مشکل به قسمت File->Build Settings رفته و روی android رفته و switch platform  رو بزنید. چند لحظه صبر کنید . سپس player settings رو بزنید و تنظیمات زیر رو وارد کنید.

Device Fil_t_e_r = FAT(AR Mv 7+x 86)
Install Location = Automatic

bundle identifier رو هم درست وارد کنید برای مثال : ir.esmeSherkat.esmeApp

http://s6.picofile.com/file/8230303092/application_not_installed_android.jpg


نظرات (۹)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر ازآموزش های خوبتون
من یک بازی دو بعدی یونیتی ساختم خروجی آندروید براش گرفتم بازی ب درستی نصب میشه اما ب محض شروع اجرا بازی بسته میشه مشکل ازکجاست راهنمایی کنید
پاسخ:
احتمالا در تنظیمات روی FAT نذاشتید که هم حالت x86 و هم ARM رو ساپورت بده(یعنی هر دو رو)
شما برای کاهش حجم بازی روی یکی از دو مورد گذاشتید. این همیشه مفید نیست.چون خروجی فقط روی بعضی اندروید ها ج میده.
دوم اینکه android api های مختلف رو موقع build که یونیتی هشدارش رو میده بهتره نصب کنید کامل تا روی تمام گوشی ها اجرا بشه.

مورد بعدی ممکنه به خاطر حجم زیاد بازی شما باشه مثلا صداهای بزرگ یا تکستچر های با حجم زیاد.
سلام خسته نباشید .
جناب من همه گزینه های ک گفتید رو درست قرار دادم و موقه build شدن هیچ اروری نمیده و خروجی رو میگیره ولی باز هم نصب نمیشه و موقه نصب ارور میده که برنامه نصب نشد .
لطفا راهنمایی کنید یا اگه میشه به ایمیلم بفرستید راه حلشو
پاسخ:
بیا گروه تلگراممنون
لینکش تو کانال گیم اور بلاگ هست
GAMEOVERBLOG
سلام مجدد.
جناب من تونستم خروجی بگیرم ولی تکسچر هام و متریال هام به صورت افتضاحی خراب شده این رو چیکار کنم ؟

۰۹ آذر ۰۲ ، ۱۲:۲۱ کاربر جدید۰۰۱

سلام استاد بنده خروجی میگیرم اما برنامه نصب نمیشه میگه چون برنامه معتبر نیست نصب نمیشه حالا باید چی کار کنم 

تو قسمت اسم کامپانی اولش با ir و بعد اسم کامپانی و اینم بگم که اسم کامپانی با _ جدا شده است ایا امکانش هست از اون باشه یا از کی استور هست یا از خود گوشی یا از چی میتونه باشه و چطور این مشکل رو حل کنم؟

پاسخ:
سلام از وقتی فروم بازیسازی سایت پرومیکرز حذف شد منم دور افتادم از بحث و بچه ها...
یه گروه ایتا بزنید منم اد کنید
09358077198
یا شماره هاتون بذارید با اسم
گروه بزنیم اد کنم
ولی اگه هم نبودم تو گوگل همون خطایی که میاد رو بهتره انگلیسی سرچ کنید و تحقیق کنید یکم با استفاده از translate.google برید جلو و ترجمه کنید... بیشتر تست و خطا  و تجربی و تحقیق...
امیدوارم راه حل رو دوستانی که بلدن بذارن همینجا بقیه هم استفاده کنن.

۱۵ آذر ۰۲ ، ۱۳:۰۵ لطفا کمکم کنید

میگه بسته معتبر نیست و نصب نمیشه لطفا کمک کنید

۱۸ آذر ۰۲ ، ۱۶:۵۴ کاربر جدید۰۰۱

سلام لطفا کمک کنید کسی نمیدونه از چیه میگه بسته معتبر نیست و نصب نمیشه خروجی هم با یونیتی و برای اندروید گرفتم برنامه رو هم تو گوشیای دیگه تست کردم نصب نمیشه

پاسخ:
یه گروه ایتا بزنید بچه ها بیان
منم اد کنید
خود خطا رو بذار تو گوگل خطاشو جستجو کن
09358077198
۲۰ آذر ۰۲ ، ۲۲:۵۱ کاربرجدید۰۰۱

سلام من ایتا ندارم و نمیتونم بیام ایتا اما دیسکورد اینستا فیسبوک توییتر دارم و به نظر من تو دیسکورد گروه بزنیم بهتره امکاناتش بیشتره و خیلی عالیه اگه بخواید اونجا یه سرور بزنم و شما رو هم ادمین کنم ولی کسی رو با شماره نمیشه اد کرد مثل اینستا باید با نام کاربری پیدا کنی ولی من خودم یه گروه دارم لینکشو قرار میدم بیاید از اون طریق میتونید منو پیدا کنید بهم پیام بدین گروه رو میسازم دیسکورد امکانات خیلی زیادی داره و حتی میتونیم از صفحه سیستم هم لایو بگیریم داخل دیسکورد و به صورت تصویری و صوتی و پیام میشه باهاش کار کرد تصاویر ویدیو و فایل هم میتونیم با هاش ارسال کنیم خیلی عالییه استاد اگر مایل بودین خبر بدین ایدی من تو دیسکورد ha_d365 

لینک گروه خودم با نام گیمرشاتینگ https://discord.com/invite/28zHAGvPPq

پاسخ:
سیستمم ضعیفه دیر میام
این شمارمه
گروه زدی پیامک بذار معرفی کن خودت ممنون
09358077198
۲۰ آذر ۰۲ ، ۲۲:۵۴ کاربرجدید

منم خیلی پیگیرم و با شخصی داخل اینستا در تماس هستم و از من تصویر خواست و براشون ارسال کردم و شرح ماجرا دادم اگه تونستن ایشون مشکل رو حل کنن میام و زیر این نظرات یه نظر جدید میزنم و میگم چطوری ما این مشکل رو رفع کردیم تا بقیه هم استفاده کنند چون این مقاله نفر اول سئو سایت هست و هنگامی که این ارور رو سرچ میکنیم این مقاله میاد 

۲۱ آذر ۰۲ ، ۱۰:۴۲ کاربرجدید۰۰۱

سلام دوستان من خودم راه حل رو پیدا کردم مشکل از sdk بود که از کلیدستان اموزش خروجی یونیتی ۵ دانلود کرده بودم و هنگام اکسترکت یا همون استخراج فایل ها ناقص استخراج شده بودند امروز دوباره دانلود کردم و درست استخراج کردم مشکل درست شد ممنونم ازتون 

پاسخ:
سلام ممنون
لینکش رو بذار بقیه دوستان هم استفاده کنن مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی