«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
رفتن به مرحله ی بعد پس از برخورد با درب در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

منبع:gameover.blog.ir

رفتن به مرحله ی بعد پس از برخورد با درب در یونیتی_دقت کنید درب باید تگ door1 داشته باشه و گزینه ی isTrigger فعال باشه و پلیر باید isTrigger حتما غیرفعال باشه.. کد رو بدید به پلیر

برای کلایدرهای سه بعدی:

void OnTirggerEnter ( Collision Other ) {
if ( Other.gameObject.name == "door1"){
 Application.LoadLevel(Application.loadedLevel + 1);
}
}

برای کلایدر های دو بعدی

void OnTriggerEnter2D( Collider2D Other ) {
if (Other.gameObject.name == "door1"){
 Application.LoadLevel(Application.loadedLevel + 1);
}
}

OnTirggerEnter2d هم واسه دو بعدی هست.
Other.gameObject.tag همیشه داد به شرطی که به درب یک تگ(برچسب) بدیم (door1 یا door یا ...)

نکته:دقت کنید در حالت دو بعدی و سه بعدی اگه توابع اشتباه بدید کار نخواهد کرد کدها.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
مدیرکل

نظرات (۵)

سلام داداش میشه یه کدی بدی که وقتی TAG پلیر دو تا کلید رو گرفت به مرحله بعد بره
سلام داداش مرسی پاسخ دادی اما کار نکرد تو رو خدا من بد گیر کردم اگه میتونی یه سورس کوچولو برام درست کن اگه کاراکتر که تگ پلیر داره دو تا کلید گرفت و به تگ فینیش رسید بره به مرحله بعد
پاسخ:
بیا تلگرام تو گروهی که در کانال گفتیم بپرس من و بچه ها هستیم انشاءا...
@gameoverblog

من یک مشکلی داشتم،: کد رو زدم! کار کرد ولی بعد از اینکه میرم محله بعد صعحه کاملا مشکی میمونه!!!

پاسخ:
Level یا Scene یا مرحله بعدی رو از کادر پروژه باید ایجاد کرده باشی قبلش و با ماوس بگیری و در اصطلاح درگ/Drag کنی یا رها کنی تو پنجره ی Build  یا پنجره ای که خروجی EXE یا APK یا iOS و غیره قراره بگیریم.

سلام و وقتتون بخیر

باید کد رو در تابع آپدیت وارد کنیم ؟

پاسخ:
نه توی اپدیت نمی خواد.
این خودش یک رویداد هست.
به محض قرار گرفتن گیم ابجکت در تریگر یا محدوده ی تعیین شده از گیم ابجکت هدف،این رویداد اجرا میشه و کد داخلش ران میشه.

برای اینکه خواسته باشیم به یک levelخاص بریم باید چکار کنیم 

پاسخ:
        SceneManager.LoadScene(شماره صحنه);
یا
SceneManager.LoadScene("اسم صحنه دلخواه");

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی