«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
پکیج Tactical_Shooter_AI_v1_11 ویژه یونیتی 5.3.2 :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

پکیج Tactical_Shooter_AI_v1_11 ویژه یونیتی 5.3.2

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

gameover.blog.ir

http://s6.picofile.com/file/8243648726/Tactical_Shooter_AI_v1_11.jpg

نکته: برای اجرای این پکیج باید یونیتی 5.3.2 نصب داشته باشید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
مدیرکل

نظرات (۴)

با درود
لطفا لینک دانلود یونیتی 5.3.2 رو هم بذارید
درود بر شما
فیلم اموزش زیاد دانلود کردمه . مثله اموزش عمل میکنم همش یونیتی خطا میده البته برا بکچهایه دیگه منظورم بود
من که مبتدی هستم ایا این پکیج اموزش استفاده کردن ازش هست ؟؟؟؟
ممنوووون
پاسخ:
سلام. هر ورژن پکیجی که دانلود می کنید اولا سعی کنید خودتون با تورنت از سایت ها بگیرید.
دو تا از سایت های تورنت اینا هستش:
http://valleytorrent.com
https://kat.cr/

هر چی هم دانلود می کنید توی توضیحات حتما ببینید تحت کدوم ورژن از یونیتی،پکیج اجرا میشه. ویلا دانلود نکنید چون ممکنه بیخود حجم اینترنت شما هدر بره.
-
من خودم پکیج زیاد دارم ولی استفاده نمی کنم زیاد.
-
اما نگران خراب بودن پکیج نباشید. هر پکیجی ارور می ده سعی کنید ورژن های مختلف یونیتی رو نصب داشته باشید تا روی همه تست کنید.
از تست و خطا و شکست هم نترسید. باید سمج باشید تا بهتر یاد بگیرید.
در حقیقت تسلط شما در خطایابی در همین جاها هست که بالاتر میره.
--
چون خودم سرعت اینترنتم زیاد جالب نیست و شرایطم کمی نامساعد هست فعلا توی این مبحث نمی تونم پاسخگوی شما باشم. ولی امیدوارم با پرس و جو توی گروه تلگرام و سایت هایی مثل unity3d.ir و promakers.ir سایر مشکلات شما حل بشه.
موفق باشی عزیز جان
با درود مجدد
ایا امکانش هست نرم افزار FPS Creator X10 لینک دانلدشو بذارید حجمش 
1.85گیگ . هست . انقدر سرچ کردم .لینکهای داندشو گیر اوردم  به چند قسمت پارت تبدیلش کردنه . ولی متاسفانه یکی از پارتها اجازه دانلود نداره
اگه امکانش هست لینک دانده کامل بدونه نقصشو گیر بیارید بذارید ممنون
FPS Creator X10 این جور که من خوندم نرم افزار ساخت بازی بدونه برنامه نویسی .برا من مبتدی عالیه . 
سپاس

پاسخ:
این لینک رو پیدا کردم:
http://gameover.blog.ir/1395/01/25/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-FPS-Creator-X10
اما خودم حجم ندارم بگیرمش.
الانم مدتی هست نمی تونم اینا رو تست کنم به علت مشکلات کاری خیلی کم وقت می کنم.
با درووود 
چند جایه دیگه حتی 2تا انجمن هم لینک دانلود FPS Creator X10 رو در خواست کردم . انصافا فقط شما لینک گذاشتید با تشکر فراوان
اما این همون سایتی هست که قبلا گفتم . پارت 7 اجازه دانلود نداره
برا دانلود من شبها از ساعت 1 شب به بعد دانلود میکنم  چون اون موقع نت رایگانه البته باید از ساعت 1 به بعد یا اینتر نتو قطع یا وصل یا مودمو خاموش روشن بشه 
تشکر فراوان

پاسخ:
انشاءا... موفق باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی