«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
تنظیم سرعت جاذبه در یونیتی_تغییر سرعت فرود کاراکتر در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir

شکل کلی:
در کد زیر شتاب Y(پاراکتر دوم ،محور بالا پایین ) در جهت منفی یعنی پایین با مقدار منفی یک تنظیم شد.
Physics.gravity = Vector3(0, -1.0, 0);
مثال: کد زیر رو به یک cube بدید و اون روی plane بذارید. سپس Space بزنید تا تست کنید.
 برای تغییر سرعت فرود کاراکتر،عدد -20.0f رو کم و زیاد کنید

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class gravity : MonoBehaviour {
	private Rigidbody rb;
	void Start () {
		rb=gameObject.GetComponent<Rigidbody>();
		rb.useGravity=true;
		Physics.gravity =new Vector3(0, -20.0f, 0);
	}
	
	void Update () {
	if(Input.GetKey(KeyCode.Space)){
			rb.velocity=new Vector3(rb.velocity.x,5,rb.velocity.z);
		}

	}
}

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی