«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
ساده ترین اسکریپت C# WayPoint :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

ساده ترین اسکریپت C# WayPoint

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

gameover.blog.ir


خب اینم از کد :


توضیحات کد زیر :


agent.autoBraking به وسیله این کد میشه برای آبجکتمون تعریف کرد که به حرکت خودش ادامه بده (در صورت false بودن)

agent.destination این کد هم مسیر رو تنظیم می کنه

% در زیان C# عملگر باقی مانده هست

points.Length اندازه متغییر های درون آرایه points رو بهمون میده مثلا شما توی points چهار متغییر برای نقاط روی نقشه گزاشتید این کد هم 4 رو بر میگردونه

agent.remainingDistnace این کد مقدار فاصله مونده تا مقصد رو بر میگردونه

خب بقیه رو خودتون باید درک کنید من توضیح خاصی توی کد نمی بینم


اگر کد کار نکرد :

-چک کنید Navigation رو درست انجام دادید

-چک کنید که points ها رو هم به اسکریپت نسبت داده باشید

-آبجکتی که اسکریپت رو بهش دادید باید NavMeshAgent داشته باشه

    // Patrol.cs
    using UnityEngine;
    using System.Collections;


    public class Patrol : MonoBehaviour {

        public Transform[] points;
        private int destPoint = 0;
        private NavMeshAgent agent;


        void Start () {
            agent = GetComponent<NavMeshAgent>();

            // Disabling auto-braking allows for continuous movement
            // between points (ie, the agent doesn't slow down as it
            // approaches a destination point).
            agent.autoBraking = false;

            GotoNextPoint();
        }


        void GotoNextPoint() {
            // Set the agent to go to the currently selected destination.
            agent.destination = points[destPoint].position;

            // Choose the next point in the array as the destination,
            // cycling to the start if necessary.
            destPoint = (destPoint + 1) % points.Length;
        }


        void Update () {
            // Choose the next destination point when the agent gets
            // close to the current one.
            if (agent.remainingDistance < 0.5f)
                GotoNextPoint();
        }
    }

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی