«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
آموزش خم کردن لوله_ریگ لوله در بلندر_سوار کردن مدل روی استخوان در بلندر :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir

http://s9.picofile.com/file/8272816600/rig_sajjad.jpg

خم کردن و امتداد اشیا با استفاده از تکنیک Spine : ابتدا یک سیلندر اضافه کنید . سپس Tab بزنید و به مد ویرایش (Edit mode) برید . سپس Ctrl+Tab می زنیم و Vertex سپس B می زنیم و با ماوس رئوس بالا رو انتخاب می کنیم)البته قبلش 0 و سپس 0 رو می زنیم تا نمای
Front و OrthoGraphic دو بعدی بیاد ) سپس در نقطه ای کنار سیلندر کلیک می کنیم تا جهت امتداد یا خم شدن رو تعیین کنیم
سپس روی spine در کادر سمت چپ کلیک می کنیم)اگه کادر سمت چپ نبود کلید T رو بزنید )

https://s4.picofile.com/file/8173453584/spine_editMode_wrap_Extrude_Objects.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی