«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
بهینه سازی دو بعدی یونیتی_برای بازی دو بعدی مدل دو بعدی بسازیم یا اسپرایت رو با خود یونیتی ریگ کنیم؟ :: آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

هر مشکلی تو خرید بود به شماره زیر تو تلگرام پیام بدید:
09039739619
@game_engine
دوستان ایمیل و شماره هاتون درست بذارید تا جواب بدیم.

پیوندهای روزانه
پیوندها

gameover.blog.ir


سوال:
اسپرایت دو بعدی رو با بلندر ریگ کنم بهتره یا یونیتی؟
 پاسخ1:
 یونیتی


توضیح :

من با بلندر مش ساختم بعدش کاراکتری که کشیده بودم انداختم روی مدل و uv  گرفتم از مدل


بعدش بردم یونیتی 5 کار نکرد


بعدش FBX رو با کانورتر تبلی کردم مجدد به FBX جدید کار داد


اما به این نتیجه رسیدم با خود یونیتی ریگ کنم از همه لحاظ بهینه تره


هم کیفیتش بهتره


هم پردازشش کمتره چون فقط اسپرایت داریم و پولیگان و مدل برای پردازش نداریم.


هم پس زمینه های زاید و مسخره نداریم

--

اما یک نکته مهم دیگه هست و هنوز روش شکه: آیا اگه با یونیتی ریگ کنیم محاسبات و تبدیلات هندسی ران تایم داره انجام میشه یا از قبل سیو شده توی انیمیشن. این یکم شک بر انگیز هست که کدوم بهینه تره.


لطفا اگه شما هم نظری دارید بگید. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی