«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
سخنی با بازدید کننده ها+مبتدیان راه ساخت بازی(با یونیتی)+مشاوره بازی سازی کلی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

http://telegram.me/gameoverblog


نکات مهم 1:

هر محصولی از وبلاگ که توان خریدش رو ندارید بدون هیچ خجالتی بهم پیام بزنید بگید پول نداریم اینو بخرم اگه میشه به شمارم در تلگرام بفرستید منم می فرستم بهتون.


بهترین راه دانش،تجربه هست(آلبرت اینشتین)


این قسمت صحبتم با افراد متوسط و به بالاست


که حداقل دو سال تجربه یونیتی دارند


وقتی توی مسئله ای گیر می کنید که اگر نه گوگل به شما کمک می کنه نه کسی جواب سوالتون رو بلده باید خودتون عملی با تست و خطا مشکل رو پیدا کنید.


تست و خطا



برای یادگیری یونیتی کتب فراوان هست


حدقل سی چهل کتاب


که لازم نیست همه ی این حجم رو مطالعه کنید



جهت یادگیری هر چیز وارد محیط  انجین بشید و بعدش سوال طرح کنید توی ذهنتون و عمل کنید.(اسکریپت ها رو حفظ نشید از هلپ توضیحات و مثال هاشو الگو برداری کنید)


بعدش بپرسید



پرسیدن نصف دانش هست


اگه نصف عمرتون رو برای پیدا کردن استاد با تجربه صرف کنید ارزش داره


سعی کنید به کسی که به شما چیزی یاد میده احترام بذارید




وگرنه به جایی نمی رسید.....




نکته ی آخر: بعضی اوقات استاد به شما تندی می کنه. نباید ناراحت بشید. زیرا : جور استاد به ز مهر پدر



سعی کنید پررو باشید و در علم گدایی کنید.



نصف افراد به خاطر غرور کاذب راه به جایی نمی برند.



سمج باشید توی یاد گیری ولی توی زندگی خودتون رو به یه هدف گره نزنید.




تکرار حرف آخر همیشگی: انیشتین همه ی موجودات رو جمع کرد و بهشون گفت همتون با استعدادید. اما اگه به یه ماهی بگن از درخت برو بالا تمام عمرش فکر می کنه بی استعداده..


این یعنی،استعداد و علاقه خودتون رو پیدا کنید

Follow ur dreams=رویاهاتو دنبال کن.



لیس للانسان الا ما سعی= تلاش کن راه و استادتو پیدا کنی




تمرکز+تمرین(روی نه هر هدفی، روی هدفی که با فکر باشه)+تجربه+پرسش+تکرار+نوشتن



مَن طَلَبَ شیئاً وَ جَدَّ وَجَدَ و مَن قَرَعَ باباًً و لَجَّ وَلَج
هر کس چیزی بخواهد و تلاش کند می یابد و هر کس دری را بکوبد و اصرار ورزد، در گشوده گردد.


چون نشینی بر سر کوی کسی

عاقبت بینی تو هم روی کسی

چون ز چاهی می‌کنی هر روز خاک

عاقبت اندر رسی در آب پاک


موفق باشید.



بعضیا نظر خصوصی میذارن لطفا عمومی نظر بدید چون پاسخ سخته.

بعدش محصولات می خواید بذارید روی پیکو فایل بذارید یا مدیافایر و لینک مستقیم رو از طریق زرین پال و اسان پرداخت بدید بذارم تو وبلاگ

توی کانال تلگرام هم بیاید عضو بشید گروه معرفی میشه. یا به ایدی ما پیام بدید:
@gameoverblog

===


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴
مدیرکل

نظرات (۹)

سلام
دوست عزیز سوالی داشتم
فرض کنید ما در یونیتی یک آبجکت داریم حالا باید چکار کرد تا مثلا وقتی شخص در قسمتی از بازی کلیک کرد کامپیوتر بیاد و فاصله x آبجکت تا آن ناحیه که کلیک شده را پیدا کند؟
باتشکر
پاسخ:
بیا تو کانال و گروه
۰۵ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۵۵ الشین اسماعیل زاده
سلام.
من یکبار یونیتیم رو حذف کردم دوباره نصب کردم اجرا نشد هیچ اروری هم نمیده نسخه یونیتیمم ۴٫۶٫۲f3 همین که میرم توش میپره بیرون میره تو باگ ریپورتر حتی ویندوزمم عوض کردم درست نشد. از یکجای دیگه هم نصب کردم کرک کردم نشد.میشه لطفا بگید مشکلش چیه؟در ضمن یک سوال دیگه هم دارم.در زیر تلفن های اندروید سه تا کلید هست:بازگشت،خانه و منو.مثلا میخوام یکار کنم وقتی روی منو کلیک شد یک منو با گزینه Exit باز شه که روش کلیک کنیم از بازی خارج شه یا مثلا روی بازگشت کلیک کنیم از بازی خارج شه.باید چیکار کنم؟
پاسخ:
س
بیا تو کانال و گروه
هرچی که میشه میگی بیا تو کانال و گروه فقط میخای خودتو تبلیغ کنی
پاسخ:
وقتی کسی حمایت نمی کنه چیکار کنم اول باید اعضا برن بالا با دو کلیک هزار تا تک تومان در بیاد بخور نمیر یا نه ؟
این همه خوبی نمی بینی.این شد بد؟
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۶:۳۶ الشین اسماعیل زاده
سلام.
من اومدم تو کانالتون حالا میشه سوالمو جواب بدین؟
ببین میخوام بدونم باید چیکار کنم تو گیم میکر هرجا تاچ میکنم پلیر بچرخه به سمت اون؟
پاسخ:
س
اینجا سورس ها رو ببین:
http://gameover.blog.ir/1394/01/23/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%DB%8C-game-maker-8
گیم میکر رو ولش بیا یونیتی
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۰۷ الشین اسماعیل زاده
راستی ی سوال دیگه . در زیر تلفن های اندروید سه کلید وجود داره.بازگشت،خانه و منو.من باید چیکار کنم که مثلا اگه رو بازگشت کلیک کردم روم ریستارت شه.تو منو و خانه چطور؟
پاسخ:
کد دکمه backspace باید بزنی:
if keyboard_check_pressed(vk_backspace)
   {
     room_restart();
   }

اینجا مثالهاش هست:
http://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/mouse,%20keyboard%20and%20other%20controls/keyboard%20input/
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۰۶:۲۱ الشین اسماعیل زاده
باسلام.در کلید بازگشت میشه Backspace.در کلید خانه و منو چی میشه؟راستی من از آموزشاتون خیلی راضیم امید وارم در آینده یک برنامه نویس حرفه ای بشین.
۲۵ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۴۸ الشین اسماعیل زاده
و منو چی؟
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۵۰ الشین اسماعیل زاده

ببخشید من در یونیتی  تو آبجکت پلیر در تابع آپدیت این کد رو نوشتم:

this.gameObject.AddComponent<Rigidbody>();
if (Input.GetKey(KeyCode.a)){
transform.Translate(-5,0,0);
}
حالا وقتی میره سمت راست و با یک دیوار برخورد میکنه میلرزه.مشکلش چیه؟
پاسخ:
سلام بیاید توی کانال عضو بشید اونجا گروه پرسش پاسخ یونیتی مون رو معرفی می کنیم:
@gameoverblog1
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۳۳ الشین اسماعیل زاده
بابا من اومدم تو گروهه اعضا هم با خودم اوردم عکس پروفایلمم اون موجودست که ماسک داره چشمش قرمزه حالا میشه جواب بدین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی