«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
فرق Time.time و Time.deltaTime و Time.fixedDeltaTime و Time.smoothDeltaTime در یونیتی :: گیم اور

گیم اور


خصوصی نظر نذارید نمی تونیم جواب بدیم.

عضو کانال تلگرام ما بشید توش گروه هم می گیم

لینک کانال خصوصی گیم اور :

https://t.me/gameoverblog

پیوندهای روزانه
پیوندها

gameover.blog.ir


🌷🖐#یونیتی

🌷متد  Time.deltaTime
زمان مصرفی برای کامل شدن یک فریم(این فریم هایی که اختصاص داده میشه زمانشون ممکنه یه خورده کم و زیاد باشه به خاطر برخی دلایل مثل وقفه هایی که رخ میده یا زمانی که الگوریتم زمانبند تشخیص میده) و از نوع اعشاری شناور یا float است.
 ممکنه 0.01656584 باشه و بعدش یک عدد کمتر هم بشه مثل 0.01656523 یا کمی زیادتر.

🌷متد Time.time :
زمان طی شده از شروع بازی تا لحظه ی جاری را برگشت می دهد و از نوع اعشاری شناور یا float است.

🌷متد Time.fixedDeltaTime :
ثانیه های طی شده از شروع بازی رو برگشت میده: مثلا 1 و 2 و 3 و الی آخر... .



🌷متد Time.smoothDeltaTime:
همون دلتایام هست ولی روون تر یا نرم تر. یعنی مقادیری که برگشت می ده جزئی تر هست و  پیوسته تر.(یعنی چند هزارم ها رو هم حساب می کنه و دقیق تره)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی