«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
بررسی وجود یک گیم ابجکت در دید دوربین_OnBecameVisible_isVisible_OnWillRenderObject در یونیتی :: گروه کسب و کار گیم اور

گروه کسب و کار گیم اور

دختر و پسر هر تخصصی دارید پیام بذارید

دختر و پسر هر تخصصی دارید پیام بذارید

افراد هر تخصصی در هر زمیه ای دارید پیام بذارید با شهر+شماره
مشتری از شهر خودتون با ما.
------
هر مشکلی تو خرید بود به شماره زیر تو تلگرام پیام بدید:
09039739619
@game_engine
فقط تلگرام
دوستان ایمیل و شماره هاتون درست بذارید تا جواب بدیم.

پیوندهای روزانه
پیوندها

gameover.blog.ir

بررسی وجود یک گیم ابجکت در دید دوربین/چطوری بررسی کنم شی در دید دوربین هست؟ تشخیص وجود شی در دوربین رندر/بررسی وجود گیم ابجکت در محوطه ی دوربین


Renderer.OnBecameVisible()


این رویداد زمانی رخ میده که گیم ابجکت توسط دوربین دیده بشه




Renderer.isVisible


این چک می کنه گیم ابجکت در حال رندر توسط هر دوربینی مشاهده میشه یا نه؟



Camera.OnWillRenderObject()


این رویداد برای هر دوربین وقتی رخ می ده که گیم ابجکت قابل مشاهده باشه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
مدیرکل

نظرات (۱)

سلام. اولی با آخری چه فرقی دارند ؟ مرسی
آیا برای گیم آبجکت دوبعدی هم کاربرد دارد ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی