«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
بررسی وجود یک گیم ابجکت در دید دوربین_OnBecameVisible_isVisible_OnWillRenderObject در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir

بررسی وجود یک گیم ابجکت در دید دوربین/چطوری بررسی کنم شی در دید دوربین هست؟ تشخیص وجود شی در دوربین رندر/بررسی وجود گیم ابجکت در محوطه ی دوربین


Renderer.OnBecameVisible()


این رویداد زمانی رخ میده که گیم ابجکت توسط دوربین دیده بشه




Renderer.isVisible


این چک می کنه گیم ابجکت در حال رندر توسط هر دوربینی مشاهده میشه یا نه؟



Camera.OnWillRenderObject()


این رویداد برای هر دوربین وقتی رخ می ده که گیم ابجکت قابل مشاهده باشه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
مدیرکل

نظرات (۱)

سلام. اولی با آخری چه فرقی دارند ؟ مرسی
آیا برای گیم آبجکت دوبعدی هم کاربرد دارد ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی