«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
مشکل قرار گیری صحیح تکستچر یو وی مپ شده روی مدل پس از انتقال از بلندر به یونیتی :: آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

هر مشکلی تو خرید بود به شماره زیر تو تلگرام پیام بدید:
09039739619
@game_engine
دوستان ایمیل و شماره هاتون درست بذارید تا جواب بدیم.

پیوندهای روزانه
پیوندها

آموزش صحیح یو وی مپ

آموزش صحیح uv map

رفع مشکل انتقال مدل یو وی مپ شده از بلندر به یونیتی
آموزش صحیح یو وی مپ

نکته: سعی کنید کل تکستچر رو بندازید توی یک فایل jpg . سپس قسمت های مختلف مدل رو جدا کنید بعدش unwrap کنید و تکستچر بدید. نه اینکه اول آنرپ بعدش جدا.
نکته 2: برای جدا سازی  قسمت های مختلف رو انتخاب کنید در edit mode و سپس p بزنید و selection . تا اون قسمت از مدل جدا بشه و یک مش دیگه محسوب بشه.

http://s9.picofile.com/file/8312669676/uv1.jpg

تو یونیتی تکستچر رو بکشید روی قسمت های جدا خودش تشخیص می ده هر بخش از عکس رو می اندازه رو مدل:

http://s8.picofile.com/file/8312669684/uv2.jpg


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی