«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
متد Vector2.Scale/تابع Vector2.Scale در یونیتی :: آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

هر مشکلی تو خرید بود به شماره زیر تو تلگرام پیام بدید:
09039739619
@game_engine
دوستان ایمیل و شماره هاتون درست بذارید تا جواب بدیم.

پیوندهای روزانه
پیوندها

متد Vector2.Scale/تابع Vector2.Scale در یونیتی

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۲ ق.ظ

gameover.blog.ir

متد  Vector2.Scale دو ورود بردار دو بعدی می گیره  و این دو بردار  دو بعدی رو در هم ضرب می کنه:

 public static Vector2 Scale(Vector2 a, Vector2 b);



مثال:


       Vector2 a,b;
        a=new Vector2(3,4);
        b=new Vector2(5,7);
        Debug.Log(Vector2.Scale(a, b));



خروجی:(15.0, 28.0)



یعنی مولفه اول بردار a رو در مولفه اول بردار b ضرب کرد و مولفه ی دوم  بردار a رو در مولفه دوم بردار b ضرب کرد.



 3*5=15
4*7=28

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی