«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
#یونیتی پکیج هوش مصنوعی پیشرفته بینایی و پاترول _ساخت گیم اور :: گروه کسب و کار گیم اور

گروه کسب و کار گیم اور

دختر و پسر هر تخصصی دارید پیام بذارید

دختر و پسر هر تخصصی دارید پیام بذارید

افراد هر تخصصی در هر زمیه ای دارید پیام بذارید با شهر+شماره
مشتری از شهر خودتون با ما.
------
هر مشکلی تو خرید بود به شماره زیر تو تلگرام پیام بدید:
09039739619
@game_engine
فقط تلگرام
دوستان ایمیل و شماره هاتون درست بذارید تا جواب بدیم.

پیوندهای روزانه
پیوندها

gameover.blog.ir

سازنده: گیم اور : بیسواد

http://s9.picofile.com/file/8315969426/binayi_patrol_best_ai_bisavad.jpg



توضیح  مختصر:
مرحله اول ایمپورت پکیج هوش مصنوعی ما
http://s8.picofile.com/file/8339404226/1.jpg


http://s9.picofile.com/file/8339404234/2.jpg
پلیر رنگ زرد هست و دشمن ها ( enemy ها) رنگ قرمز:
http://s9.picofile.com/file/8339404242/3.jpg
در پنجره ی صحنه ی بازی(scene) می تونید روی زمین کلیک کنید تا زوم بشه روی زمین:
http://s9.picofile.com/file/8339404250/4.jpg
چهار گیم ابجکت تهی روی زمین بازی گذاشتیم برای حرکت دشمن روی این نقاط. همشون رو زیر مجموعه یه شی تهی دیگه کردم به اسم way points یعنی نقاط روی مسیر. دشمن ها روی این نقاط با کدی که بهشون دادیم می چرخن:
http://s9.picofile.com/file/8339404276/5.jpg




به دشمن ها اسکریپت هایی که ساختیم رو دادیم و نقاط رو درگ کردیم روی آرایه اسکریپت مربوط
http://s8.picofile.com/file/8339404284/6.jpg


تنظیمات navMeshAgent روی اینا گذاشتم که speed یعنی سرعت حرکت دشمن و radius یعنی شعاع دایره ی تشخیص. Height  ارتقاع هست و باقی مشخصه. Quality کیفیت گشت زدن و ... :
http://s8.picofile.com/file/8339404292/7.jpg




برای هر گونه تغییر و سفارشی سازی برای پروژه های بازی شخصی به این شماره در تلگرام پیام دهید :

09039739619

بیسواد از گیم اور



دمو:

http://s9.picofile.com/file/8315971726/demo.mp4.html



توی این پکیج هوش مصنوعی بسیار حرفه ای هست و خیلی خوب و سریع دشمن ها پلیر رو پیدا می کنن.

توی کد سیستم navMesh هم هست ولی غیر فعال کردیم . چون نیازی بهش نداشتیم خودمون کدنوشتیم.

اسکریپت بسیار خوبی هست و حداکثر فاصله تشخیص و غیره قابل تنظیم در متغیرهای داخل پکیج هست و کد به زبان سیشارپ.

--

اگه مانعی توی راه باشه دشمن پلیر رو نمی بینه ولی اگه نباشه می بینه سریع می یاد دنبالش.

اگه مانعی باشه دشمن ها گشت می زنن تا از زاویه های مختلف پلیر رو پیدا کنن و به محض دیدن پلیر، میان سمتش.


خرید :



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵
مدیرکل

نظرات (۱)

سلام من این پکیج رو خریدم توی یونیتی ایمپورت کردم ولی وقتی پلی کردم دشمن ها قاتی می کنن و میرن زیر زمین چه کنم
پاسخ:
به دشمن ها باید کلایدر بدی
مثلا باکس کلایدر
سیرکل کلایدر
کلایدر یعنی برخورد کننده که یه کامپوننت هست و اول دشمن رو انتخاب کن بکش تو کادر پروژکت تا یک پریفب ازش ایجاد بشه بعدش پریفب رو از کادر پروجکت انتخاب کن بعد تو کادر اینسپکتور inspector دکمه اد کامپوننت رو بزن کامپوننت collider رو تایپ کن هر کلایدر سه بعدی یا دو بعدی به تعداد دلخواه می خوای بهش اد کن بعد کلایدر دلخواه رو انتخا کن از لیست تو همون اینسکپکتور  و edit بزن روی دشمن توی کادر صحنه جاشو تنظیم کن
مثلا یه کلایدر به دست کاراکترت می دی یکی به پاش و به کل بدنش کلایدر بده که دیگه تو دیوار و زمین و غیره فرو نره
قبل شروع بازی هم سعی کن بازیکن یا پلیر(player) ات رو جایی بذاری که کمی بالاتر از زمین باشه نه اینکه توش باشه
همچنین به زمین یا جسمی که زیرشه باید کلایدر خوبی بدی که توش فرو نره یا ازش رد نشه.
البته با دستورات ری کست RayCast هم میشه اشعه پرت کرد تست کرد مثل مانعی هست یا نه و سرعت یا جاذبه (Gravity) رو صفر کرد که اون کد نویسی اضافه داره فعلا نیاز نداری ولی داشتی تو گروه بحث کن بچه ها ج میدن انشاءا...
من یکم سرم شلوغه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی