اجرای یک فایل صوتی دیگر در صورت بررسی پایان موزیک در یونیتی 5
چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ
منبع:gameover.blog.ir
// When the audio component has stopped playing, play otherClip using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { public AudioClip otherClip; AudioSource audio; void Start() { audio = GetComponent<AudioSource>(); } void Update() { if (!audio.isPlaying) { audio.clip = otherClip; audio.Play(); } } }
روش بعدی:
using UnityEngine; using System.Collections; [RequireComponent(typeof(AudioSource))] public class ExampleClass : MonoBehaviour { public AudioClip engineStartClip; public AudioClip engineLoopClip; void Start() { GetComponent<AudioSource> ().loop = true; StartCoroutine(playEngineSound()); } IEnumerator playEngineSound() { audio.clip = engineStartClip; audio.Play(); yield return new WaitForSeconds(audio.clip.length); audio.clip = engineLoopClip; audio.Play(); } }منبع :
http://answers.unity3d.com/questions/904981/how-to-play-an-audio-file-after-another-finishes.html
۹۴/۱۰/۳۰