تابع LineRenderer برای رسم خط با پهنای دلخواه بین دو پوزیشن بکار میره
جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ
gameover.blog.ir
یک اسکریپت سیشارپ به نام lr با کد زیر بسازید و بدید به یک گیم ابجکت تهی به نام GameController:
سپس یک متریال بسازید و به ورودی متغیر mat درگ کنید.
اجرا بگیرید:
یک اسکریپت سیشارپ به نام lr با کد زیر بسازید و بدید به یک گیم ابجکت تهی به نام GameController:
using UnityEngine; using System.Collections; //GameOver.SellFile.ir //@gameOverBlog //gameover.blog.ir public class lr : MonoBehaviour { public Vector3 start,end; public Color color; public GameObject A,B; public Material mat; private LineRenderer myLineRenderer; void Start () { this.gameObject.AddComponent<LineRenderer>(); myLineRenderer=this.gameObject.GetComponent<LineRenderer>(); //--- start=A.transform.position; end=B.transform.position; DrawLine(start,end,color); } void DrawLine(Vector3 start, Vector3 end, Color color) { myLineRenderer.material =mat; myLineRenderer.SetColors(color, color); myLineRenderer.SetWidth(0.2f, 0.2f); myLineRenderer.SetPosition(0, start); myLineRenderer.SetPosition(1, end); } }سپس دو cube به نامهای cube1 و cube2 با متریال با رنگ دلخواه ایجاد کرده و سپس Drag کنید روی متغیر های A و B در inspector.
سپس یک متریال بسازید و به ورودی متغیر mat درگ کنید.
اجرا بگیرید:
۹۵/۰۴/۱۱