تنظیم سایز کلایدر در صورت تغییر اسپرایت در یونیتی دو بعدی_تغییر اندازه ی کلایدر
پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ق.ظ
gameover.blog.ir
void UpdateCollider(){ gameObject.GetComponent<BoxCollider2D>().size = gameObject.GetComponent<SpriteRenderer>().sprite.bounds.size; gameObject.GetComponent<BoxCollider2D>().offset = gameObject.GetComponent<SpriteRenderer>().sprite.bounds.center; } Update(){ if(currentSprite != GetComponent<SpriteRenderer>().sprite){ currentSprite = GetComponent<SpriteRenderer>().sprite; UpdateCollider(); } }
منبع:
improxgames.comآفست،آدرس شروع کلایدر هست که می تونید روی موقعیت گیم ابجکت empty دلخواه تظیمش کنید تا هر جایی که می خواین قرار بگیره.
۹۵/۰۷/۰۸