اجرای فایل صوتی از روی حافظه اندروید در یونیتی
شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ق.ظ
gameover.blog.ir
خواندن فایل های صوتی اندروید در یونیتی
لیست کردن فایل های صوتی اندروید توسط یونیتی
using UnityEngine; using System.Collections; using System.Collections.Generic; using System.IO; [RequireComponent(typeof(AudioSource))] public class MP3AudioImporter : MonoBehaviour { private List<AudioClip> audioClips; private const string musicDir = "Path/To/Your/Music/Directory"; void Start() { audioClips = new List<AudioClip>(); StartCoroutine("PlayAudioList"); } IEnumerator DownloadPlaylist() { string[] playlist = Directory.GetFiles(@musicDir, "*.ogg", SearchOption.TopDirectoryOnly); foreach(string song in playlist) { WWW audioLoader = new WWW("file://" + song); while( !audioLoader.isDone ) yield return null; audioClips.Add(audioLoader.GetAudioClip(false)); } } IEnumerator PlayAudioList() { yield return StartCoroutine("DownloadPlaylist"); foreach(AudioClip song in audioClips) { audio.clip = song; audio.Play(); yield return new WaitForSeconds(song.length + 1.0f); } } }
۹۶/۰۳/۰۶