«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
اجرای فایل صوتی از روی حافظه اندروید در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir

خواندن فایل های صوتی اندروید در یونیتی

لیست کردن فایل های صوتی اندروید توسط یونیتی


using UnityEngine;
     using System.Collections;
     using System.Collections.Generic;
     using System.IO;
     
     [RequireComponent(typeof(AudioSource))]
     public class MP3AudioImporter : MonoBehaviour {
         
         private List<AudioClip> audioClips;
         private const string musicDir = "Path/To/Your/Music/Directory";
             
         void Start()
         {
             audioClips = new List<AudioClip>();
             StartCoroutine("PlayAudioList");
         }
             
         IEnumerator DownloadPlaylist()
         {
             string[] playlist = Directory.GetFiles(@musicDir, "*.ogg", SearchOption.TopDirectoryOnly);
             
             foreach(string song in playlist)
             {
                 WWW audioLoader = new WWW("file://" + song);
                 
                 while( !audioLoader.isDone )
                        yield return null;
                 
                 audioClips.Add(audioLoader.GetAudioClip(false));
             }    
         }
             
             
         IEnumerator PlayAudioList()
         {    
             yield return StartCoroutine("DownloadPlaylist");
     
             foreach(AudioClip song in audioClips)
             {
                 audio.clip = song;
                 audio.Play();
                 yield return new WaitForSeconds(song.length + 1.0f);
             }
         }
     }


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
مدیرکل

نظرات (۳)

تو مانیفست کپیش کنیم حله؟
پاسخ:
چه ربطی داشت اصلا؟
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۲ علیرضا مؤذن زاده
از این کد میشه توی یونیتی برای پخش صدا هم استفاده کرد
میخوام کاربر از حافظه گوشیش آهنگ انتخاب کنه بعد هنگام بازی پخش بشه

سلام. توی گوشی اندرویدی، مسیری ک مشخص میکنیم از چه ریشه ای شروع میشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی