«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
فوتبال ساده.شوت کردن توپ در گیم میکر :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

فوتبال ساده.شوت کردن توپ در گیم میکر

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

http://s6.picofile.com/file/8177716118/shoot.jpg

http://s4.picofile.com/file/8177716268/football_shoot.rar.html

توی رویداد step از ball:

if speed>0 speed-=1;
if 
speed<0 speed=0


--
رویداد های player:


رویداد create:

//script:sajjad3011 promakers.ir
globalvar harkat,x_clicked,y_clicked,shoot,jahat;


رویداد step:

if(harkat==true){
if 
speed>10 speed-=0.5;

if(
distance_to_point(x_clicked,y_clicked)<10
{
speed=0
harkat
=false;

}
else

speed+=0.5;
}

}


فشردن کلید R برای ری استارت room:


room_restart()


global left mouse:

x_clicked=mouse_x;
y_clicked=mouse_y;
jahat=point_direction(x,y,x_clicked,y_clicked)
direction=jahat
image_angle
=point_direction(x,y,ball.x,ball.y)-90;
harkat=true 


press_space:

if(distance_to_object(ball)<50 
{
with ball
{
speed=20;
}
ball.direction=player.direction;
}


با click به توپ نزدیک میشیم و با space شوت می کنیم.
direction جهت هست. و image_angle زاویه ی نمایش sprite هر ابجکت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی