«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
اسکریپت نابود شدن با کلیک/نامرعی کردن/بردار ها/از حرکت ایستادن/حرکت بین زمان مشخص در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها
منبع: gameover.blog.ir
با تشکر از sajjad3011

نابود شدن گیم ابجکت با کلیک روی آن:

کد :
void Update (){
        if (
Input.GetMouseButtonDown (0))
            
Destroy (transform.gameObject);

حرکت گیم آبجکت به سمت بالا در زمان بین 2 الی 6 ثانیه:
کد :
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
harkat MonoBehaviour {
    public 
float speed=0.01f;
    
// Use this for initialization
    
void Start () {
    
    }
    
    
// Update is called once per frame
    
void Update () {
        if(
2<=Time.time && Time.time <=6)
        
transform.position = new Vector2 (transform.position.xtransform.position.Time.time speed);
    }

از حرکت ایستادن گیم آبجکت بعد از برخورد با شی دیگر:
برای اینکه به هر دو ابجکت کامپوننت Collider می دهیم.

نامرعی کردن گیم ابجکت در یونیتی/مخفی کردن یا invisible کردن گیم ابجکت در یونیتی:
کد :
GetComponent<Renderer> ().enabled false

بردارهای حرکت در یونیتی:
کد:
Vector3.zero    خلاصش میشه Vector3(0, 0, 0).
Vector3.one    خلاصش میشه Vector3(1, 1, 1).

Vector3.down    خلاصش میشه Vector3(0, -1, 0).
Vector3.up    خلاصش میشه Vector3(0, 1, 0).

Vector3.forward    خلاصش میشه Vector3(0, 0, 1).
Vector3.back    خلاصش میشه Vector3(0, 0, -1).

Vector3.left    خلاصش میشه Vector3(-1, 0, 0).
Vector3.right    خلاصش میشه Vector3(1, 0, 0).
سیستم ضرب برداری هم در اینجا بحث شده قبلا :
http://promakers.ir/showthread.php?tid=12123

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی