دانلود پروژه ماشین در یونیتی
پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ق.ظ
واسه کنترل ماشین car controller scripts زیاد ریحته. می گیری میندازی روی
ماشین و بعدش wheel collider میدی به چرخ ها و شعاع اونا رو مساوی شعاع چرخ
ها میدی و سعی می کنی دقیقا روی لاستیک ها و در مرکز اونا باشه.
بعدش یکی دو تا collider میدی به ماشین (مثل یک sphere collider در سطح دایره ای شکل بالای ماشین و یک کالیدر مربعی برای قسمت پایینی ماشین و همینطور یک empty object میذاری در مرکز ماشین وباید اونو به عنوان نقطه مرکز ثقل ماشین توی پارامترهای کنترلت بدی.
-
بقیه چیزا هم جرم mass لاستیک ها هست باید زیاد و کنی و پاراکترهای دیگه مثل اصطکاک و ....
-
یه دونه قبلا aminblog76 گذاشته بود که می تونی ازش استفاده کنی و فقط تنظمشون رو باید دستی کار کنی و اونقدر جلو عقب کنی تا درست در بیاد و ماشن توی سرعت بالا چپه نکنه یا ملق نزنه و از این حرفا.
بیشتر به دونستن پارامتر ها و یکم کار کردن و وقت گذشتن بیشتر هست.
-
بیشتر واسه زمانبر بودن و ایده ی تکراری هست که دنبالش نمی رم.
-
من اول تصمیم دارم علم بازی سازی رو خودمون بدست بیاریم یکم و بعدش با تکنیک های جانبی و ترو تمیز تر نظر بدیم و بسته بندی و کپسوله کنیم کارها رو و به صورت پکیج در کنار هم بذاریم خیلی راحت و منظم.
-
همه چیز رو پاک کن و از اول یه سورس تمیز رو پیدا کن بعدش ببین ان چیکار کرده و درک کن و واسه کدها توضیحات بذار و بعدش توی inspector ببین پارامتر های car controller و wheel collider ها چیه. اونا رو دونه دونه معنی کن.
http://promakers.ir/showthread.php?tid=7424
منبع:
http://promakers.ir/showthread.php?tid=6879&page=2
بعدش یکی دو تا collider میدی به ماشین (مثل یک sphere collider در سطح دایره ای شکل بالای ماشین و یک کالیدر مربعی برای قسمت پایینی ماشین و همینطور یک empty object میذاری در مرکز ماشین وباید اونو به عنوان نقطه مرکز ثقل ماشین توی پارامترهای کنترلت بدی.
-
بقیه چیزا هم جرم mass لاستیک ها هست باید زیاد و کنی و پاراکترهای دیگه مثل اصطکاک و ....
-
یه دونه قبلا aminblog76 گذاشته بود که می تونی ازش استفاده کنی و فقط تنظمشون رو باید دستی کار کنی و اونقدر جلو عقب کنی تا درست در بیاد و ماشن توی سرعت بالا چپه نکنه یا ملق نزنه و از این حرفا.
بیشتر به دونستن پارامتر ها و یکم کار کردن و وقت گذشتن بیشتر هست.
-
بیشتر واسه زمانبر بودن و ایده ی تکراری هست که دنبالش نمی رم.
-
من اول تصمیم دارم علم بازی سازی رو خودمون بدست بیاریم یکم و بعدش با تکنیک های جانبی و ترو تمیز تر نظر بدیم و بسته بندی و کپسوله کنیم کارها رو و به صورت پکیج در کنار هم بذاریم خیلی راحت و منظم.
-
همه چیز رو پاک کن و از اول یه سورس تمیز رو پیدا کن بعدش ببین ان چیکار کرده و درک کن و واسه کدها توضیحات بذار و بعدش توی inspector ببین پارامتر های car controller و wheel collider ها چیه. اونا رو دونه دونه معنی کن.
http://promakers.ir/showthread.php?tid=7424
منبع:
http://promakers.ir/showthread.php?tid=6879&page=2
۹۴/۱۰/۰۳