«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
رکورد صدا در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

رکورد صدا در یونیتی

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ق.ظ

gameover.blog.ir


using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    void Start() {
        AudioSource aud = GetComponent<AudioSource>();
        aud.clip = Microphone.Start("Built-in Microphone", true, 10, 44100);
        aud.Play();
    }
}

مثال بعدی:

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class recordAudio : MonoBehaviour {

	void Start() {
		string deviceName = "";
		foreach (string device in Microphone.devices) {
			deviceName = device;
			Debug.Log (deviceName);
		}
		//=================
		AudioSource aud = GetComponent<AudioSource>();
		aud.clip = Microphone.Start("Microphone (Realtek High Definition Audio)", true, 10, 44100);	
		aud.Play();
	}
	
	// Update is called once per frame
	void Update () {
	
	}
}
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    void Start() {
        foreach (string device in Microphone.devices) {
            Debug.Log("Name: " + device);
        }
    }
}

بررسی در حال رکورد: 
Microphone.IsRecording

قطع میکروفون:
Microphone.End




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی