کاربرد تابع move_snap در گیم میکر یا game maker studio
پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

شکل کلی :
کد:
move_snap( hsnap, vsnap );
این تابع دو پارامتر می گیرد(به ترتیب مقدار افقی و مقدار عمودی) و برای تنظیم x و y روی نزدیک ترین x و y ای که به ترتیب به مقدار افقی و عمودی بخش پذیر است،بکار می رود.
مثال :
یک ابجکت روی صحنه و سپس توی رویداد Step این کد را قرار دهید تا با حرکت ماوس،ابجکت در خانه های بخش پذیر 100x100 حرکت کند.
کد PHP:
//harkat be andazeye sprite width + sprite_height
x=mouse_x
y=mouse_y
move_snap(100,100);//nazdiktarin (x) bakhsh pazir be 100 , nazdiktarin (y) bakhsh pazir be 100
//move_snap(sprite_width,sprite_height);//nazdiktarin (x) bakhsh pazir be sprite_width , nazdiktarin (y) bakhsh pazir be sprite_height
سورس نمونه game maker 8.1 :
http://s6.picofile.com/file/8185692168/m....gm81.html
منبع :
http://docs.yoyogames.com/source/dadiosp..._snap.html
۹۴/۰۲/۱۰