دو آموزش 1_نقاشی روی مدل + 2_تکستچرگذاری یو وی مپ uv map texturing در بلندر _ آموزش یو وی مپ در بلندر
http://s4.picofile.com/file/8101030034/paint_on_model_feshorde_ba_AVC_sajjad3011.zip.html
اینم آموزش رنگ کردن UV Map:
UV رو که ساختید F3 بگیرید و به صورت png ذخیره کنید بعدش ببرید توی فتوشاپ و رنگ بزنید.
دلتون می خواد مثل شکل بالا تصویر دلخواه از تکستچر مورد نظرتون رو روی هر جای دلخواه مدلتون قرار بدید؟
---
اوکی.... بهتون یاد می دم تا به آرزتون برسید....
----
وارد blender 2.68 و مکعب پیش فرض رو با راست کلیک روش انتخاب کنید .
----
Tab بزنید تا به Edit mode برید....
------
A رو یکی دوبار بزنید تا کل مدلتون انتخاب بشه....(A به معنی All هست که باعث انتخاب یا عدم انتحاب کل face ها یا vertext یا Edge ها میشه)
سپس u بزنید و از منوی باز شده unwrap رو انتخاب کنید...
--------
بقیه رو توی PDF من بخونید:
http://s5.picofile.com/file/8111746768/UV_Texturing_in_blender_sajjad3011.zip.html
اینم ببینید:
http://promakers.ir/showthread.php?tid=7758&pid=115527#pid115527
نکته ای در مورد یو وی: اگه مدل یو وی شده رو بردید توی یونیتی دیدید تکستچر روی مدل خوب نیفتاد. سعی کنید قسمت های مختلف مدل رو توی بلندر جدا کنید توی edit mode انتخاب و کلید p و جدا جدا عکس ها رو بندازید. و دقت کنید عکس ها همشون توی یک فایل jpg باشه.