«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
چشمک زدن یا شفاف کردن یا transparent کردن یک گیم ابجکت در یونیتی: :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

ابتدا یک کپسول بسازید و توی صحنه بذارید.
یک متریال(new material) با رنگ قرمز رو ایجاد کرده و بندازید روی کپسول.
سپس یک اسکریپت سیشارپ با نام transparent.Cs با ایجاد کرده و کد زیر رو بریزید توش:

using UnityEngine;
using System.Collections;    
public class transparent : MonoBehaviour {
    private float duration = 1.0f;    
    // Update is called once per frame
    void Update () {
        Color textureColor = renderer.material.color;
        textureColor.a = Mathf.PingPong(Time.time, duration) / duration;
        renderer.material.color = textureColor;
    }
    }

اجرا کنید.
می بینید که گیم ابجکت شما شفاف(محو) و کدر می شه به حالت چشمک زن.
http://s3.picofile.com/file/8194820926/transparent.jpg

منبع :

http://forum.unity3d.com/threads/changing-an-objects-transparency-during-runtime.46134/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی