چشمک زدن یا شفاف کردن یا transparent کردن یک گیم ابجکت در یونیتی:
يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ق.ظ
ابتدا یک کپسول بسازید و توی صحنه بذارید.
یک متریال(new material) با رنگ قرمز رو ایجاد کرده و بندازید روی کپسول.
سپس یک اسکریپت سیشارپ با نام transparent.Cs با ایجاد کرده و کد زیر رو بریزید توش:
using UnityEngine; using System.Collections; public class transparent : MonoBehaviour { private float duration = 1.0f; // Update is called once per frame void Update () { Color textureColor = renderer.material.color; textureColor.a = Mathf.PingPong(Time.time, duration) / duration; renderer.material.color = textureColor; } }
اجرا کنید.
می بینید که گیم ابجکت شما شفاف(محو) و کدر می شه به حالت چشمک زن.
منبع :
http://forum.unity3d.com/threads/changing-an-objects-transparency-during-runtime.46134/
۹۴/۰۳/۳۱