اسکریپت سوئیچ بین انیمیشن های پنجره ی Animator :
دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ
منبع: gameover.blog.ir
در این اسکریپت متغیر animator1 رو به صورت Public تعریف کردیم تا بتونیم
بعد از اختصاص این اسکریپت، توی پنجره inspector به صورت پارامتر ورودی
تنظیم کنیم.
متغیر state از کامپوننت Animator رو با فشردن کلید چپ و راست روی 1 و 2 تنظیم می کنیم و توی پنجره ی ماشین حالت Animator هم شرط یا condition ای به نام state از نوع Integer تعریف می کنیم و روی فلشی که به سمت انیمیشن سمت راست می ره می گیم اگه state مساوی(Equal) بود به 1 و روی فلشی که به سمت انیمیشن دویدن به سمت چپ می ره می گیم اگه state مساوی(Equal) بود به 2 .
//test.Csharp //Switch between animations of Animator component by changing the condition variable 'state' //Author:Sajjad3011 using UnityEngine; using System.Collections; public class test : MonoBehaviour { int state = 0; public Animator animator1; void Start () { } // Update is called once per frame void Update () { if (Input.GetKey (KeyCode.LeftArrow)) { state = 1; Debug.Log("left"); } if (Input.GetKey (KeyCode.RightArrow)){ state = 2; Debug.Log("right"); } if (animator1 == null) { Debug.LogError("Animator is null!"); } else { animator1.SetInteger("state", state); } } } //S3011
متغیر state از کامپوننت Animator رو با فشردن کلید چپ و راست روی 1 و 2 تنظیم می کنیم و توی پنجره ی ماشین حالت Animator هم شرط یا condition ای به نام state از نوع Integer تعریف می کنیم و روی فلشی که به سمت انیمیشن سمت راست می ره می گیم اگه state مساوی(Equal) بود به 1 و روی فلشی که به سمت انیمیشن دویدن به سمت چپ می ره می گیم اگه state مساوی(Equal) بود به 2 .
۹۴/۰۶/۱۶