سیستم ضربدری Transform در یونیتی
سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ
Vector3.zero خلاصش میشه Vector3(0, 0, 0).
Vector3.one خلاصش میشه Vector3(1, 1, 1).
Vector3.down خلاصش میشه Vector3(0, -1, 0).
Vector3.up خلاصش میشه Vector3(0, 1, 0).
Vector3.forward خلاصش میشه Vector3(0, 0, 1).
Vector3.back خلاصش میشه Vector3(0, 0, -1).
Vector3.left خلاصش میشه Vector3(-1, 0, 0).
Vector3.right خلاصش میشه Vector3(1, 0, 0).
myTransform.position += myTransform.forward * moveSpeed * Time.deltaTime;
ادامه ی بحث:
http://promakers.ir/showthread.php?tid=12123&pid=125881#pid125881
۹۴/۰۶/۱۷