رفع مشکل عمل نکردن تابع instantiate در بعضی مواقع در سیستم animator و ....
پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ
منبع :gameover.blog.ir
چرا بعضی اوقات وقتی دشمنو تکثیر میکنیم فقط رو یکشون عمل میکنه ؟
پاسخ :
دلیلش اینه که متغیرها رو باید از نوع static تعریف کنیم.متغیرهایی از نوع static تعریف می شن آخرین مقدار خودشون رو نگه می دارن.
وقتی ما یک دشمن رو instantiate می کنیم اگه بخوایم همه ی دشمن ها عین هم
عمل کنن و مثلا به طور هوشمند دنبالمون بیان یا به حالت idle برن باید نوع
متغیری که در منطق یا logic خودمون ازش اتفاده می کنیم رو از نوع static
تعریف کنیم.
۹۴/۰۷/۰۲