«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
محسابه ی موقعیت جدید بر حسب زاویه و فاصله نسبت به موقعیت جاری در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها
منبع :gameover.blog.ir

How to calculate a new position having angle and distance?

کد اول:
 var x = dist * cos(angle * Mathf.Deg2Rad);
 var y = dist * sin(angle * Mathf.Deg2Rad);
 var newPosition = currentPosition;
 newPosition.x += x;
 newPosition.y += y;


کد معادل:

var q = Quaternion.AngleAxis(angle, Vector3.forward);
newPosition = currentPosition + q * Vector3.right * distance;

هر دو کد به زبان javascript بود. کد معادل سیشارپ هم خیلی ساده هست دیگه var نداره و نوع x و y و newPosition و q رو قبل از اسمشون میاریم.

نکته: فاصله/distance همون شعاع/radius هست.

منبع :
http://answers.unity3d.com/questions/491719/how-to-calculate-a-new-position-having-angle-and-d.html

موفق باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی