محسابه ی موقعیت جدید بر حسب زاویه و فاصله نسبت به موقعیت جاری در یونیتی
پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۵ ب.ظ
منبع :gameover.blog.ir
کد اول:
کد معادل:
هر دو کد به زبان javascript بود. کد معادل سیشارپ هم خیلی ساده هست دیگه var نداره و نوع x و y و newPosition و q رو قبل از اسمشون میاریم.
نکته: فاصله/distance همون شعاع/radius هست.
منبع :
http://answers.unity3d.com/questions/491719/how-to-calculate-a-new-position-having-angle-and-d.html
موفق باشید.
How to calculate a new position having angle and distance?
var x = dist * cos(angle * Mathf.Deg2Rad); var y = dist * sin(angle * Mathf.Deg2Rad); var newPosition = currentPosition; newPosition.x += x; newPosition.y += y;
var q = Quaternion.AngleAxis(angle, Vector3.forward); newPosition = currentPosition + q * Vector3.right * distance;
هر دو کد به زبان javascript بود. کد معادل سیشارپ هم خیلی ساده هست دیگه var نداره و نوع x و y و newPosition و q رو قبل از اسمشون میاریم.
نکته: فاصله/distance همون شعاع/radius هست.
منبع :
http://answers.unity3d.com/questions/491719/how-to-calculate-a-new-position-having-angle-and-d.html
موفق باشید.
۹۴/۰۷/۰۲