آموزش Event System در یونیتی 5 - بررسی فشردن دکمه ی ماوس در یونیتی 5.1 فایلنال
جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ
منبع:gameover.blog.ir
اسکریپت سیشارپ زیر رو بندازید روی ui->image ای که ساختید. کد زیر رو ببینید فکر کنید روش خودتون درک می کنید چطوری با event system کار کنید. من اومدم یه پیام ساده رو لاگ کردم وقتی روی image کلیک رو پایین می دیم همون بار اول پیام میده.
اسکریپت سیشارپ زیر رو بندازید روی ui->image ای که ساختید. کد زیر رو ببینید فکر کنید روش خودتون درک می کنید چطوری با event system کار کنید. من اومدم یه پیام ساده رو لاگ کردم وقتی روی image کلیک رو پایین می دیم همون بار اول پیام میده.
//EventSystem test for ui image in Unityاگه بخواید ماوس رو نگه دارید یه ضرب پیام رو لاگ کنه به جای Input.GetMouseButtonDown (0) از Input.GetMouseButton (0 استفاده کنید.
//Author:gameover.blog.ir
using UnityEngine.EventSystems; using UnityEngine; using System.Collections; public class Example: MonoBehaviour { void Update () { if (Input.GetMouseButtonDown (0)) { EventSystem eventSystem = EventSystem.current; if (eventSystem.IsPointerOverGameObject ()) { Debug.Log ("mouse down"); }//if }//if }//Update }
۹۴/۰۷/۰۳