اسکریپت حرکت سه بعدی پلیر در یونیتی/اسکریپت کاراکتر کنترلر به زبان سیشارپ
جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ
gameover.blog.ir
سازنده:sajjad3011
این اسکریپت رو بدید به player .
نکته: پلیر نباید کامپونتت rigid body داشته باشه.
ضمنا یک کامپوننت character controller هم بدید به player.(با انتخاب پلیر و زدن دکمه Add component و ...)
دانلود فایل کد:
https://s8.picofile.com/file/8272355892/chController.rar.html
اینم کد برای نمایش:
//chController.cs //Author:sajjad3011 //gameover.blog.ir //---------------------- //us telegram channel: //@gameoverblog //---------------------- using UnityEngine; using System.Collections; public class chController : MonoBehaviour { private Vector3 moveDirection = Vector3.zero; void Update (){ float speed=5; float jumpSpeed=5; float gravity=5; CharacterController controller = GetComponent<CharacterController>(); if (controller.isGrounded) { // We are grounded, so recalculate // move direction directly from axes moveDirection =new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0,Input.GetAxis("Vertical")); moveDirection = transform.TransformDirection(moveDirection); moveDirection *= speed; if (Input.GetButton ("Jump")) { moveDirection.y = jumpSpeed; } } // Apply gravity moveDirection.y -= gravity * Time.deltaTime; // Move the controller controller.Move(moveDirection * Time.deltaTime); } }
۹۴/۰۷/۱۰
یونیتی من منوی هلپ نداره چیکار کنم