بررسی مرگ تمام دشمنان و رفتن به مرحله ی بعدی در یونیتی
چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ق.ظ
منبع:gameover.blog.ir
یه آرایه تعریف می کنیم و کل گیم ابجکت هایی که تگ(برچسب/tag) دشمن(enemy) دارن رو لیست می کنیم.
اگه هیچ دشمنی وجود نداشته باشه پس هیچی لیست نمی شه و طبعا طول آرایه باید صفر باشه. دستور یا تابع رفتن به مرحله ی بعدی رو اجرا می کنیم. مثال:
یه آرایه تعریف می کنیم و کل گیم ابجکت هایی که تگ(برچسب/tag) دشمن(enemy) دارن رو لیست می کنیم.
اگه هیچ دشمنی وجود نداشته باشه پس هیچی لیست نمی شه و طبعا طول آرایه باید صفر باشه. دستور یا تابع رفتن به مرحله ی بعدی رو اجرا می کنیم. مثال:
GameObject[] enemyArray = GameObject.FindGameObjectsWithTag("enemy"); if(enemyArray .Length == 0) boroBeMarhaleBadi()
۹۴/۰۷/۲۲