«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
تکنیک استفاده از Boolean Modifier در بلندر : :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

تکنیک استفاده از Boolean Modifier در بلندر :

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

منبع:gameover.blog.ir

یک cube ایجاد کنید.
یک cycender ایجاد و داخل cube جاسازی کنید به طوری که دو سر آن بیرون باشد.
سیلندر را انتخاب و یک اصلاحگر Boolean Modifier به آن اضافه کنید.
در بخش object از مدیفایر اضافه شده به سیلندر،آبجکت cube را انتخاب و apply کنید.
cube را انتخاب و حذف کنید.

[تصویر: booleanModifier.jpg]


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی