«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
کد ایجاد تیر در یونیتی/اسکریپت تیر اندازی دو بعدی در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها
این کد رو بدید به تیر:
//move to click point
//Author:Sajjad3011
//unity 5.1.final
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class bullet_move_2d : MonoBehaviour {
	public float speed=10f;
	private Vector3 clickPos;
	float DeathTime=2f;
	Vector3 diff;
	void Start()
	{

		clickPos = Camera.main.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition);
		clickPos.z = transform.position.z;
		Destroy(gameObject,DeathTime);
		//
		diff = Camera.main.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition) - transform.position;
		diff.Normalize();
	}
	void  Update  (){
		transform.position = Vector3.MoveTowards(transform.position, clickPos, speed * Time.deltaTime);
		//Lookat 2d Equivalent		
		float rot_z = Mathf.Atan2(diff.y, diff.x) * Mathf.Rad2Deg;
		transform.rotation = Quaternion.Euler(0f, 0f, rot_z );
	}
}

این کد رو بدید به جوی استیک مجازی ای که با پکیج easy touch version 3 ساختید.(اگه لینک پکیج رو ندارید بگید بذاریم)
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.EventSystems;
public class joyStick_over_sajjad : MonoBehaviour {
	public GameObject pref_bullet;
	public GameObject player;
	private Vector3 clickPos;
	private bool over=false;

	void Update () {
		if (Input.GetMouseButtonDown(0)) 
		{
			EventSystem eventSystem = EventSystem.current;
			if (! (eventSystem.IsPointerOverGameObject ())){
				//over = true;
		Instantiate (pref_bullet, player.gameObject.transform.position, pref_bullet.transform.rotation);//ijdade tir
			}//if

		} //if
}//update
}//mono


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰
مدیرکل

نظرات (۲)

woooooooooow
مرسی عالی بود چقدر دنبالش گشتم

پاسخ:
ممنونیم.موفق باشید.

سلام وقت بخیر.

میتوانی کمی مرا راهنمایی کنید از یک ویدئو آموزشی کدی را نوشتم الان میخوام بدانم هر قسمت چه عملی را انجام می‌دهد یک تعداد را متوجه شدم بقیه مانده مشابه چیزی که نوشتم می‌شود توضیح دهید.

using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;


public class turretScript : MonoBehaviour

{

    //محدوده را نشان میدهد

    public float Range;

    //هدف  را در اینجا باید قرار دهیم

    public Transform target;

    //حریف شناسایی شده یا خیر

    bool Detected = false;

    //

    Vector2 Direction;

    //چراغ سبز و قرمز

    public GameObject AlarmLight;

    //اسلحه را نشان میدهد

    public GameObject Gun;

    //گلوله را نشان میدهدث

    public GameObject Bullet;

    //سرعت شلیکب

    public float FireRate;

    //

    float nextTimeToFire = 0;

    //گلوله از کدام نقطه شلیک شود

    public Transform ShootPoint;

    //سرعت گلوله را نشان میدهد

    public float Force;

    void Start()

    {

       

    }


    // Update is called once per frame

    void Update()

    {

        //موقعیت دشمن

        Vector2 targetPos = target.position;

        //فاصله تا دشمن

        Direction = targetPos - (Vector2)transform.position;

        //

        RaycastHit2D rayInfo = Physics2D.Raycast(transform.position,Direction,Range);

        //

        if(rayInfo)

        {

          //

          if(rayInfo.collider.gameObject.tag =="Enemy")

          {

            //شناسایی حیرف منفی است

            if(Detected == false)

            {

              //

                Detected = true;

                //چراغ را قرمز کن

                AlarmLight.GetComponent<SpriteRenderer>().color = Color.red;

            }

          }

          else

          {

            //شناسایی حریف مثبت

            if(Detected == true)

            {

              //

                Detected = false;

                // چراغ را سبز کن

                AlarmLight.GetComponent<SpriteRenderer>().color = Color.green;

            }

          }

        }

        //

if(Detected)

{

  //

  Gun.transform.up = Direction;

  //

  if(Time.time>nextTimeToFire)

  {

    //

    nextTimeToFire = Time.time+1/FireRate;

    //

    Shoot();

  }

}

    }

    //

    void Shoot()

    {

      //

      GameObject BulletIns = Instantiate(Bullet,ShootPoint.position,Quaternion.identity);

      //

      BulletIns.GetComponent<Rigidbody2D>().AddForce(Direction * Force);

    }

    //

    void OnDrawGizmosSelected()

    {

      //

      Gizmos.DrawWireSphere(transform.position,Range);

    }

}

پاسخ:
سلام
pesare_bahoosh
تلگرام پیام بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی