کد ایجاد تیر در یونیتی/اسکریپت تیر اندازی دو بعدی در یونیتی
//move to click point //Author:Sajjad3011 //unity 5.1.final using UnityEngine; using System.Collections; public class bullet_move_2d : MonoBehaviour { public float speed=10f; private Vector3 clickPos; float DeathTime=2f; Vector3 diff; void Start() { clickPos = Camera.main.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition); clickPos.z = transform.position.z; Destroy(gameObject,DeathTime); // diff = Camera.main.ScreenToWorldPoint(Input.mousePosition) - transform.position; diff.Normalize(); } void Update (){ transform.position = Vector3.MoveTowards(transform.position, clickPos, speed * Time.deltaTime); //Lookat 2d Equivalent float rot_z = Mathf.Atan2(diff.y, diff.x) * Mathf.Rad2Deg; transform.rotation = Quaternion.Euler(0f, 0f, rot_z ); } }
این کد رو بدید به جوی استیک مجازی ای که با پکیج easy touch version 3 ساختید.(اگه لینک پکیج رو ندارید بگید بذاریم)
using UnityEngine; using System.Collections; using UnityEngine.EventSystems; public class joyStick_over_sajjad : MonoBehaviour { public GameObject pref_bullet; public GameObject player; private Vector3 clickPos; private bool over=false; void Update () { if (Input.GetMouseButtonDown(0)) { EventSystem eventSystem = EventSystem.current; if (! (eventSystem.IsPointerOverGameObject ())){ //over = true; Instantiate (pref_bullet, player.gameObject.transform.position, pref_bullet.transform.rotation);//ijdade tir }//if } //if }//update }//mono