«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
پاک کردن ناحیه ی debug در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

پاک کردن ناحیه ی debug در یونیتی

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ
منبع:gameover.blog.ir
public static void ClearLog()
         {
             var assembly = Assembly.GetAssembly(typeof(UnityEditor.ActiveEditorTracker));
             var type = assembly.GetType("UnityEditorInternal.LogEntries");
             var method = type.GetMethod("Clear");
             method.Invoke(new object(), null);
         }
نکته:کلمه var در js داریم اما توی سیشارپ هم var  داریم برای مواردی که متغیری رو می خوایم در زمان اجرا پس از مقدار دادن نوعش رو تعیین کنیم.همچنین برای شناخت توابعی که نوشتیم اینا رو یادتون نره باید ضمیمه کنیم:

using System.Reflection;
using UnityEditor;

منبع:
http://answers.unity3d.com/questions/578393/clear-console-through-code-in-development-build.html

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی