«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
لود اسپرایت از فایل و تغییر اسپرایت فعلی کامپوننت SpriteRenderer در یونیتی 5 :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

منبع:gameover.blog.ir


Sprite spr1=Resources.Load<Sprite>("sprites/newSprite");//load Assets/Resources/sprites/newSprite.png GetComponent<SpriteRenderer> ().sprite = spr1;

نکته بسیار مهم:

پسوند فایل رو نباید توی کد قرار بدید.

همچنین مسیر باید اسلش داشته باشه. بک اسلش کار نمی کنه.طبق هلپ یونیتی.

نکته مهم بعدی:

مسیر فایل sprites/newSprite.png باید حتما در زیر شاخه ی زیر باشه حتما:

Assets/Resources


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی