«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
Vector2,3,4 توی یونیتی چیه؟ :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

Vector2,3,4 توی یونیتی چیه؟

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ
gameover.blog.ir
بردار دو بعدی دو مقدار می گیره،سه بعدی سه مقدار،چهار بعدی چهار مقدار.
چرا از متغیر ها استفاده نمیکنیم؟! برای اینکه ساختار این بعضی جاها کاربردی تره.
بردار چهار بعدی مثل رنگ که شامل red green blue و شفافیت نور alpha هست.
آیا زاویه بردار هست؟ خیر زاویه بردار نیست.
مثلا چرخش. حول محور y می خوایم با زاویه ی 90 انجام بشه می گیم:
کد:
GameObject.Rotation=new Vector(0,90,0);
x یعنی میله ی راست و چپ.
y یعنی میله بال پایین.
z یعنی میله جلو عقب.

اگه x مثب باشه یعی راست
اگه x منفی باشه یعنی چپ

اگه y مثبت باشه یعنی بالا
اگه y منفی باشه یعنی پایین

اگه z مثبت باشه یعنی جلو
اگه z منفی باشه یعنی عقب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی