«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
نکته ای در مورد کش کردن GetComponent برای بهینه سازی بازی و حذف تیک و لگ :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir


GetComponent رو توی آپدیت ننویسید سعی کنید کش کنید
cache یعنی ادرس محسابه شده ی حافظه رو بریزید تو متغیر دیگه و از اون رفرنس استفاده کنیدبعد از _transform استفاده کنید. برای ریجید بادی هم همین تکنیک رو بکار بگیرید
تو استارت که می ذاری یک بار می ره آدرس حافظه رو پیدا می کنه.

void Start(){      
  _transform = this.transform;//cache for optimization
}
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی