«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
اجرای موزیک در موقعیت دلخواه بازی در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

اجرای موزیک در موقعیت دلخواه بازی در یونیتی

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ق.ظ

gameover.blog.ir

using UnityEngine;
using System.Collections;

[RequireComponent(typeof(AudioSource))]
public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    public AudioClip clip;
    void Start() {
        AudioSource.PlayClipAtPoint(clip, new Vector3(5, 1, 2));
    }
}

دستور [RequireComponent(typeof(AudioSource))] بدون نقطه ویرگول در انتها باعث میشه کامپوننت اودیوسورس خودکار اضافه بشه یا اگه اضافه بشه دیگه نشه حذفش کرد از inspector .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی