دستور LoadLevelAsync در یونیتی
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ق.ظ
gameover.blog.ir
این دستور برای لود محله بکار می ره و فرقش با Application.LoadLevel اینه که سربار کمتری داره و مراحل لودینگ(بارگذاری) رو در پس زمینه محاسبه می کنه و سپس عمل نمایش موارد لود شده رو یکباره انجام میده.
مثال:
دقت کنید که در پنجره build settings(کلید میانبر ctrl+shift+b)، مرحله ها رو add کنید قبلش(مثل l1 و ...)
کد زیر باعث میشه در شروع مرحله،بعد از انجام محاسبات مرحله ی l1 لود بشه و بریم بهش.
using UnityEngine; using System.Collections; public class loadasync : MonoBehaviour { IEnumerator Start() { AsyncOperation async = Application.LoadLevelAsync("l1"); yield return async; Debug.Log("Loading complete"); } }
۹۵/۰۴/۳۰