«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
دستور LoadLevelAsync در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

دستور LoadLevelAsync در یونیتی

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ق.ظ

gameover.blog.ir

این دستور برای لود محله بکار می ره و فرقش با Application.LoadLevel اینه که سربار کمتری داره و مراحل لودینگ(بارگذاری) رو در پس زمینه محاسبه می کنه و سپس عمل نمایش موارد لود شده رو یکباره انجام میده.

مثال:

دقت کنید که در پنجره build settings(کلید میانبر ctrl+shift+b)، مرحله ها رو add کنید قبلش(مثل l1 و ...)

کد زیر باعث میشه در شروع مرحله،بعد از انجام محاسبات مرحله ی l1 لود بشه و بریم بهش.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class loadasync : MonoBehaviour {
	IEnumerator Start() {
		AsyncOperation async = Application.LoadLevelAsync("l1");
		yield return async;
		Debug.Log("Loading complete");
	}
}
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
مدیرکل

نظرات (۱)

ممنون ، دمت گرم
پاسخ:
متشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی