دستور Input.GetAxisRaw در یونیتی
چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ق.ظ
شکل کلی:
public static float GetAxisRaw(string axisName);
Raw به معنی خام هست.
این تابع برای بررسی فشردن کلید افقی یا عمودی هست.
عددی که برگشت میده بین محدوده -1...1 هست.
axisName اسم بردار هست مثلا افقی میشه Hirozontal و عمودی میشه Vertical
و بدون نرم یا smoothing هست(برخلاف توابع دیگه) یعنی مثل حرکتی که یواش زیاد و کم بشه یا یواش حرکت کنه و بعد یواش سرعتش بعد از رها کردن کم بشه نیست. واسه همین تایم رو برای نرم کردن در صورت دلخواه در اون میشه ضرب کرد و همه چیز تحت اختیار خودمونه.
(سیشارپ)
مثال
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Update() { float speed = Input.GetAxisRaw("Horizontal") * Time.deltaTime; transform.Rotate(0, speed, 0); } }
۹۵/۰۵/۱۳